Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey!

Herkese selam =)
Bugün size http://bornova74.blogspot.com.tr/  blogunun sahibesi sevgili  Busenin davet ettiği ''Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey'' tagini cevaplıyorum.. =)



1) Kendinde değiştirmek istediğin bir özellik/fiziksel veya herhangi bir şey?

*Özellik olarak değiştirmek istediğim şeyler var.. Mesela ilk olarak herkesi kendim gibi sanma özelliğimi değiştirmek isterdim.
Bir de bile bile aynı hatayı iki kere yapma gibi bir özelliğim var insan ilişkilerinde. Onu da değiştirmek isterdim =)


2) Kararsız bir insan mısın? Yoksa hemen karar verebilecek bir yapıya sahip misin?

*Kararlı bir insanım. Hemen karar verir  ve uygulamak için elimden geleni yaparım;)


3)Issız bir adaya düştün ve yanına sadece 1 kişi alabilirsin? Bu kim olurdu?
*1 kişiyle sınırlandırmasak olmaz mıydı Buse ? :D Çok zor olmuş bu soru. Ama cevap vermek zorunda olduğum için Annemi seçerdim =)

4) Blog yazarken zaman zaman sıkılıp bırakmak istediğin oldu mu?

*Defalarca kez ! Tam yeter ya benden bu kadar dediğim zamanlarda  blogger arkadaşlarımın beni defalarca kez sarsarak hayır devam edeceksin! ısrarları ve siz takipçilerim olmasa gerçekten bırakmayı defalarca kez düşündüm.
Blog dünyası dışarıdan göründüğü gibi laylaylom, bedava ürünler,firma hediyeleri vs. bunlardan ibaret değil arkadaşlar. Bu konuyu açarsam şimdi destan yazarım o nedenle en iyisi susayım :D Ayrı bir manifesto mu yayınlasam acaba ? :D
Şunu da ekleyeyim. Tüm bizans oyunlarına,yıldırma çalışmalarına rağmen Blogu şu saatten sonra bırakmak mı ?ASLA ;)


5) Bir şarkının söz/müzik sahibi sen olacaksın? Bu hangi şarkı olurdu?
*Güzel soru.Şebnem Ferah-Sil Baştan.


6) En sevdiğin Oyun?

*Öncelikle belirteyim facebook oyunlarını asla sevmiyorum .Oyun isteklerinden de nefret ederim. En sevdiğim oyun Tabu =)

7) Zaman zaman hayatındaki yaptığın seçimlerden pişmanlık duydun mu?

*Bence her birey yaşamında türlü pişmanlıklar yaşamıştır.Bende bir takım pişmanlıklar yaşadım.Yaşadığım her pişmanlık bana bir sonraki adımlarım için ders niteliğinde oldu =)

8) Kendine benzettiğin bir hayvan?

*Ahahah dürüst olayım mı ? Tembel hayvan :D

9) Nerede yaşamak isterdin?

*Ankarayı sevmeyen çok insan var ama nedendir bilinmez bende Ankaraya karşı ilginç bir sevgi var. 1 ay uzaklaşsam geri dönmek istiyorum. Eğer bir gün Ankara dışında bir yer seçecek olsam kesinlikle İzmir'de yaşamak isterim :)


10) Yaptığın ve çok şahane yaptığından emin olduğun bir yemek/tatlı var mı?
* Çok güzel Lazanya yaparım :D Yeşil Fasulye de de iddialıyımdır :D Tatlı çeşitlerinin hepsini iyi yaparım iddialıyım bu konuda :D

11) Kendini 3 kelime ile nasıl tanımlardın?
*Sakin
*Sabırlı
*Kararlı





Busenin sorularını cevapladığıma göre bende kendi soruları yazayım :D

1-Çok yalan söyler misin?
2-Senin için blogun mu instagram mı daha önemli ?
3-Kıskanç mısın ?
4-En sevdiğin tatil mekanı ? 
5-Kış insanı mısın yaz insanı mısın ?
6-Okuduğun bölümde isteyerek mi okudun ? :D
7-En sevdiğin şarkı ?
8-Burcun ne?Özelliklerini taşır mısın ?
9-Seni en çok ne sinirlendirir?
10-Şanslı sayın var mı ?
11-Olmazsa olmaz dediğin 3 şey ?

Benim davet ettiklerim;benim sorularıma cevap verdikten sonra, kendileri 11 soru hazırlayıp arkadaşlarını davet edecekler!


Haydi bekliyorum kızlar :D
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Cevapladım kuzum çok teşekkür ederim ya :)
    http://yaseminjess.blogspot.com.tr/2015/07/hakkmda-bilinmeyen-11-sey.html

    YanıtlaSil
  2. Kuzum şimdi vakit buldum oturdum okudum cevaplarını bayıla bayıla çok teşekkür ederim katıldığın için, ve malesef kişi şarttı merak ettim o kişi kim olur diye? :D
    Umarım ki izmire gelirsinde seni tanıma şansı bulurum güzel kız çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah İzmire gelirsem bende seninle tanışmak isterim Busecim =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP