The Balm Down Boy Allık

Herkese selam..
Şimdi size çok tatlı pembiş bir allıktan bahsedeceğim.
The Balm'dan Down Boy allık..



Artık bloglarda okumaktan belki de sıkıldığınız o ambalaj övgülerine hiç girmeden asıl konumuza gelmek istiyorum..

Rengin tatlılığı !




Bir pembe bu kadar tatlı olabilirdi.Soğuk tonlardaki pembe tonu yaz kış her makyaja yakışabilecektir diye düşünüyorum..



Tamamen mat ve beyaz ten için biçilmiş kaftan kendisi..
Yapısı yumuşacık,maalesef tozutuyor ama ben hiç umursamıyorum bile..

Acayip pigmentli bir ürün,o nedenle az miktarda fırçaya almanız yeterli olacaktır.Aksi halde o yanaklar elmaya dönüşebilir :D


Biraz daha yakından bakalım;

Mini karton ambalajı ve mıknatıslı kapağı çantada taşımak için kolaylık sağlıyor ama yine de siz ona hassas davranın =)

Kalıcılığı 6-7 saat arasında.Ben hiç tazeleme gereği duymadım.Siz de duymazsınız sanıyorum..




İşte o cici rengin cici duruşu =)




Günlük kullanım için ideal bir allık. Yanaklarınıza sade, doğal bir renk vermek istediğinizde çok rahat kullanabilirsiniz. Hele indirimde denk gelirseniz çifter çifter alın stok yapın dermişim tabi ki israfa hayır bir adet mutlaka edinin :D =) 

The Balm özellikle indirimde uygun fiyatlı ve başarılı bulduğum en sevdiğim markalardan.

Sadece Gratislerde bulabilirsiniz =)
Siz The Balm allıklarından hangisini/hangilerini edindiniz ??
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. hafif makyajlar da o kadar çok seviyorum ki bu allığı anlatamam beyaz tenliler de olması gereken harika bir allık bence :)

    YanıtlaSil
  2. harikaa en sevdiğim renk açık tenliler için birebir vazgeçilmez bir allık:)

    YanıtlaSil
  3. Favori The Balm allığım benim de. bundan başka cabana boy, pinstipe, hotmama da var. severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. Hot Mama yı bende çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Hot Mama ile şunun arasında gidip geliyorum. En sonunda ikisini de alacağım o olacak yani :)

    YanıtlaSil
  6. İndirimsiz fiyati nedir ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP