Rival De Loop Natural Touch Concealar no 01

Herkese selam =)

 Bugünkü konuğum Rossmann'larda satılan Rival De Loop markasına ait kapatıcı =)



6 ml lik ürün lilit yapıda ve sünger bir aplikatörü var.
Ben beyaz tenli olduğum için testerlarda bana en uygun olan 01 numarasını almıştım.


Uygulama aplikatörü gerçekten kullanım kolaylığı sağlıyor.İstediğiniz miktarda ürün uygulayabiliyorsunuz..

Yapısı gayet hafif.
Göz altında ağırlık yapmayan bir kapatıcı diyebilirim.

Dağıldığında ise bu şekilde görünüyor.


Gördüğünüz gibi kapatıcılık açısından vasat ancak aydınlık görüntü vermesini çok sevdim.


Zaten aşırı sorunlu göz altım yok o nedenle aydınlık veren ürünleri tercih ediyorum kapatıcılıktan ziyade.



Ben hem göz makyajı yapmadan önce hem de daha sonrasında ürünü uyguluyorum.Görselde de göreceğiniz üzere göz makyajı yapmamışken  uygulayıp dağıtıyorum. =)

Daha sonra bir kez daha üzerinden geçiyorum göz makyajı yapınca.Daha aydınlık görünüm elde ediyorum bu şekilde.

Yukarıda da belirttiğim gibi  aşırı kapatıcılık arayanlar ürünü sevmeyeceklerdir çünkü kapatıcılık düşük..

Göz altı dışında kaş altımı aydınlatmada ve yüzümün daha aydınlık görünmesini istediğim noktalarında da kullanıyorum ürünü.
Bir keresinde far bazı olarak da kullanmıştım. Far bazı olarak çok süper diyemem ama idare etti =)

Her zaman olmasa da zaman zaman göz altında birikmeler yaptığını da gözlemledim.

Rossmanndan ürünü 7-8 TL civarında almıştım.
Hafif ve aydınlık bir görünüm arayanlar bence bir bakmalılar =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Ben de 2 numarasını kullanıyorum verdiği aydınlığı seviyorum. Mersin'de maalesef hala Rossmann yok Adana'ya gittiğimde almıştım beğenerek kullandım ♥

    YanıtlaSil
  2. Rossman'a uğradığımda bir bakmalıyım bu ürüne :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP