Alışveriş-Gratis,The Body Shop,MAC

Herkese selam..
Yine bir alışveriş yazısı ile birlikteyiz.
Gratis ve The Body Shop indirimini kaçırmak olmazdı..


İlk olarak Forum ve Ankamall Gratisten aldıklarıma bakalım.
Ülkemizde yeni satışına başlanan Le Petit Marceillais duş jellerinde 1 alana 1 bedavaydı.



Bende kendime engel olamayarak indirimin son günü gittiğim için kalan kısmı aldım gitti iyi ki kalmamış :D
Büyüklerin ikisi 11.90 a küçüklerin ikisi 7.90 a geldi.

Marilou Bio  Arındırıcı maske çok merak ettiğim bir üründü , 11.90 a düşmüş hemen kaptım =)



Vernel ise alışveriş yapana 2.50 tl ye geliyordu kasiyer sağolsun onu da ekledik alışverişe :D


The Body Shop da %50 ye varan indirimler var.
Body Mist aşığı bir olarak Fijian Water Lotus body misti 19.90 a aldım.

Sanıyorum indirim 25 Hazirana kadar devam..



En son olarak çok istediğim MAC Cremesheen serisinden Peach Blossom ruju aldım.Diğer alacaklarımı arabada hatırladım ama geri dönmeye çok üşendim :D


Bir alışveriş postunun daha sonuna geldik blogcanlar..
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalınız :*
Seda
xoxo


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP