Selin Ada Limonu Duş Jeli

Herkese selammm ve de mutlu pazarlarr..
Bugün size şurada nar pembe greyfurt özlüsünü anlattığım Selin duş jelinin Ada Limonu versiyonundan bahsedeceğim =)


 Pembe greyfurt nar özlü kadar sevdiğim,ferah bir kokuya sahip duş jelinin nemlendirmesi de kokusu kadar iyi =)

İçeriğinde paraben bulunmuyor =)

Hassas ciltlerin ve çocukların kullanımına uygun.
Kokusu duştan sonra 2-3 saat üzerinizde kalıyor..


Kokusu o kadar hoş ki gerçekten kendinizi yenilenmiş tazelenmiş hissediyorsunuz.


Aynı zamanda çevre dostu bir ürün.
Selin duş jellerini gerçekten sevdim farklı çeşitlerini mutlaka alıp blogda yer vereceğim =)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. teşekkurler mutlaka alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Selin'in duş jellerine bayılıyorum.Güle güle kullan Seda'cım :)

    YanıtlaSil
  3. bende pembe renki olanı var bunun içinde minik partiküller var yanılmıyorsam greyfurt+ bişeyliydi ama unuttum onun kokusunu beğendim bunun kokusunu algılayamadım acaba bunu mu onu mu alsam çok hoşlar gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP