Sinoz Kuru Yağ

Herkese selam..
Bugünkü blog konuğum Sinoz Kuru Yağ..Kendisini taslaklarda unutmuşum görünce yayınlayayım bari dedim =)


Ürün çok amaçlı bir ürün.
Yüz-saç-vücut için kullanıma uygun.
 Ben yüzümde kullanmadım.
Vücut ve saç için yorumlarımı yapayım..

Ürün parfümsüz ve parabensiz .

Hafif ama ferah bir kokusu olduğunu söylemeliyim.Ama uygulamadan 1-
2 dk sonra koku uçuyor.

İçeriğinde 10 farklı yağ barındırıyor.


Yağların neler olduğuna ve faydalarına bakalım..

Argan Yağı ve E vitamini;Cildi yaşlanmaya karşı dirençli hale getirir.
Üzüm çekirdeği yağı ;Cildi nemlendirir ve enerji verir.
Macadamia yağı;İyi bir aktioksidandır.
Kayısı çekirdeği yağı ; Cildi aydınlatır.
Avokado yağı ;Cildi nemlendirir.
Jojoba yağı;Antiallerjendir.
Nar çiçeği yağı;Cildi korur.
Portakal yağı;İyi bir C vitamini kaynağıdır ve cildi güçlendirir.
Çay ağacı yağı; Antiseptiktir.
Defne yağı;Cildi onarır.


Duştan sonra vücuduma püskürterek emilmesini bekledim.Zaten çok kısa sürede emilen,yağlı his bırakmayan bir ürün.
Nemlendirmesine orta diyebilirim.
Cilde verdiği parlaklığı sevdim.


Saçlarıma da aynı şekilde uyguladım.Saçlara da güzel bir parlaklık sağlıyor.Ama nem etkisini saçlarımda çok hissedemedim..
Ürün 100 ml.


Genel olarak bir puan verecek olsam 10 üzerinden 7 verirdim =)

Ürünü merak ediyorsanız Esas Bakım sitesinden detaylıca inceleyebilir,sipariş verebilirsiniz.

Esas bakıma ürün için teşekkürler .

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın
Seda..
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP