Pure Beauty CC Krem-İvory

Herkese selam.

Kemerlerinizi bağlayın.Şimdi size çokkkk sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.. =))






CC kremler, ciltteki renk eşitsizliklerini düzenleyen ,kızarıklık görünümünü azaltan,cildinizi nemlendiren ürünler.

BB kremlerden sonra kozmetik sektörüne atıldılar =)
Pek fazla kapatıcılık özellikleri yok genellikle.


Pure Beauty Watsonslarda satılan Kore menşeili bir marka.

CC krem içeriğinde bulunan Pembe Çiçek Kapsülü ve Kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi ile cilt tonunuzu düzenlemeyi,cildinizi nemlendirmeyi vaad ediyor .


Pure Beauty CC Krem SPF 30 güneş koruma faktörüne sahip.

Bendeki tonu İvory.Açık tenliler İvory tonunu tercih etmeliler bence. Diğer bir renk olan Natural ise buğday-esmer tenlilere yönelik. 
Natural tonu da var stoğumda :D
Uygulama sırasında çok rahat dağılan, likit yapıda oldukça hafif bir ürün.

Benim cildim karma.Karma ciltler için nemlendirme özelliği yeterli seviyede.Cildiniz kuruysa altına nemlendirici uygulamanız yararınıza olacaktır.
Uyguladığımda en çok hoşuma giden yanı içerisindeki hafif ışıltıları oldu.Cilde parlak ve aydınlık görünüm veriyor o ışıltılar.Abartılı bir ışıltısı yok tabiki =)

Yağlı ciltler bu ışıltıdan pek haz etmeyebilirler.=) 

İlle de kullanacağım diyorlarsa üzerine pudra geçerek parlamayı engelleyebilir yağlı cilde sahip olanlar.
En rahat uygulamayı Expert Face fırçayla sağlıyorum.Elbette elle uygulamak da mümkün tercih meselesi =)

Çok yoğun bir kapatıcılığı olmasa da benim için yeterli seviyede diyebileceğim orta kapatıcılığa sahip. 

Çok sorunlu bir cildim yok diyorsanız size de yeterli gelecektir.

Cilt kızarıklıklarını kapatıyor,sağlıklı ışıl ışıl bir görüntü sağlıyor. 


Ve o güzel çiçek kokusundan da bahsetmek lazım =)Hafif çiçek kokusu var üründe. 

Koku hassasiyetiniz varsa yine de Watsonslarda bir deneyin. Ama çok ağır bir kokusu yok.
Ambalajına da bayılıyorum pembiş pembiş =)

Gerçekten bereketli de bir ürün. 3-4 ayda daha yarısına geldim.

Ürün Paraben ,alkol , lanolin içermiyor.Dermatolojik olarak test edilmiş.

Ayrıca ürün Eccocert Sertifikalı bir ürün.

Benim onu sevmem için  bir dolu sebep var,tabiki her cilt ve herkes  için her ürün aynı etkiyi göstermez.Biz Pure Beauty CC kremle çok çok iyi anlaştık.
Biterse alınır,indirimde stoklanır..

Zaten sanıyorum yine bir Watsons indiriminde almıştım kendisini.
40 ml ürünün indirimsiz fiyatı (yanlış hatırlamıyorsam ) 27 TL.

Amaa gel gör ki şu ara Watsons yılın en iyilerine %30 indirim uygulamış.
Merak edenler için indirimli alıp deneme fırsatı =)
Şu fiyatı 18.75.

Sizler ürünü kullandınız mı ?Nasıl buldunuz merak ediyorum =)
Benim için aşağıya yorum bırakın =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo




Yorumlar

  1. ahah benim ilk tanıttığım ürün kendisini çok severek kullanıyorum sen de çok çok güzel tanıtmışsın ürünü :) istersen benim bloğuma izleyicim olarak gelebilirsin çok da mutlu olurum :) daha yeniyiz acemiyiz ama zamanla belki iyi oluruz bizde http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. tatlım spf 30 olması ve hafif ışıltılar içermesi sebebiyle, (bu ürünü o kadar çok kullanmak istememe rağmen almadım) havaların ısınmasını ve güneşli günleri bekliyorum, ilk indirimde alıp yazın bol bol kullanacağım :) senin yorumunu okumak ta iyi oldu , öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet spf 30 olması çok güzel bende yazları pek bir severek kullanıyorum canım :*

      Sil
  3. çok severim bunu.. :-))

    YanıtlaSil
  4. Alınıcaklar listeme eklendi. çok saol güzel yorumun için. Kafamdaki soru işaretlerini sildi :)

    YanıtlaSil
  5. bu ürünü çok merak ediyorum ve almak için can atıyorum ama önce elimdeki 7460873 tane fondöteni ve bb cc kremi bitirmem lazım :(

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir ürün ama benim yağlı cildimde pudrayla sabitlesem de kısa sürede parlama yapmaya çok müsait o yüzden sıcaklar gelmeden kullanımı bırakacağım :-/ Benim favorim hala PB' nin bb kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef yağlı ciltler için sıkıntılı bu tarz ürünler :(

      Sil
  7. Nasıl da güzel anlatmışsınız ürünü. Ben hiç bir markanın CC ürününü kullanmadım henüz. Günlük makyajımda BB özel gün makyajımda fondöten kullanıyorum. Şimdi şu enerji dolu anlatım sonrası almazsam olmaz, kısmetse yarın alayım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel günlerde kullanın umarım memnun kalırsınız benim gibi =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP