Fresh Line Tatlı Badem Yağı

Herkese merhaba.

Kaş ve kirpiklerim yoğun şekilde dökülmeye başlayınca ne yapsam ne etsem diye kara kara düşünürken doğal yağlarla işin üstesinden gelebileceğimi düşündüm.
Ama tabi ki gerçekten güvenebileceğim bir marka olmalıydı doğal yağ seçimim..
Tavsiye üzerine badem yağı almakta karar kıldım.
Tercihim ise Fresh Line'dan yana oldu.Armada AVM de yerleri var. Gidip hem mağaza turu yaptım hem de tatlı badem yağı aldım..



Nasıl kullandım ?

Sabahları eğer gün boyunca evden çıkmayacaksam pamuklu çubuk yardımıyla kaşlarımın tamamına yağı uyguladım.Kirpiklere de aynı şekilde  dikkatli şekilde göze temas etmemesine dikkat ederek uyguladım.

Gece de aynı rutine devam ettim.
15 gün sonunda bariz derecede kaş ve kirpiklerin güçlendiğini ve dökülme durduğunu gözlemledim.
Kirpiklerde uzama belirtilerini de görünce kullanmaya devam ettim =)


 Şişenin ağzı damlalıklı.O yüzden hem hijyenik hem pratik.

Hala kullanmaya devam ediyorum.Gerçekten etkisini sevdim.
Ürün 100 ml ve sizi uzun süre idare edecektir.


Aynı zamanda güvenilir olması yeniden alabileceğimin göstergesi oldu =)

Fiyatını tam hatırlamıyorum 25-30 TL aralığında olması lazım :/

Sizde güvenilir ve doğal içerikli  bir ürün arıyorsanız Fresh Line a bakmanızı tavsiye ederim =)
Freshline a ulaşmak için 03122192167 nolu telefonu arayabilir ya da 
bilgi@freshlinetr.com a mail atabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Yağlar bana iyi gelmedi ya kirpiklerimi uzattı ama kaşlarımı döktü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ½100 organik olmasına dikkat etmek lazım orjinal olmayan yağlar ters etki yapabiliyor :/

      Sil
    2. Haklısın belki de benim aldığım yağ organik değildi bir de bu markayı denemek lazım. Teşekkürler canım ♥

      Sil
    3. badem candır:)
      çok güzel bir paylaşım olmuş sedacım...

      Sil
    4. Teşekkür ederim canım =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP