MAC Isabel And Ruben Toledo Koleksiyon Lansmanı-Ankamall MAC

Herkese selam =)
Dün akşam Ankaralı bloggerlar olarak MAC Ankamall ekibinin daveti üzerine yeni çıkan koleksiyon  Isabel And Ruben Toledo'nun lansmanı için Ankamalldeydik =)



MAC Ankara'da ilk defa böyle bir etkinliğe imza atarak bizleri hem sevindirdi hem de şaşırttı =)

Biraz koleksiyondan bahsedeyim size =) Isabel ve Ruben Toledo çifti kendi moda ve sanat algılarını birbirinden bağımsız renklerden oluşan bu koleksiyonda birleştirmiş =)

Ortaya harika bir koleksiyon çıkmış gerçekten..

Şu ambalajların güzelliğine bakın..


Bence MAC in son zamanlardaki koleksiyonları arasındaki en iyi 

ambalaj Toledoya ait.


Çokk beğendim ..


Koleksiyonda neler mi var ??

- 3 Far paleti (6 lı )
-3 ombre allık
-6 mat yapıda ruj
-3 oje
-3 rimel
-3 pearlglide göz kalemi
-6 lipgloss
-Makyaj  Çantası
-Fırça  

bulunuyor..


Allıklara ve rujlara ayrıca bayıldığımı belirtmek isterim..
Ombre allıklar sırasıyla ;

                                                                Azalea Blossom


                                                                            Ripe Peach

Kindergarten Red

Rujlar


1 nude (oxblood ) Biraz Kinda Sexy havasında ama daha kahve alt tonlu =) Nude severler mutlaka göz atmalı ;)
4 kırmızı ton (victoriana,tenor voice,barbeque,opera) ve koleksiyonla birlikte geri dönen meşhur mat bordo Sin  koleksiyonun göze çarpan rujları =)


Far paletleri de gayet güzel tonlardan oluşuyor ..Benim en sevdiğim paletler bu ikisi oldu =)

Soldali Violet Wink,sağdaki ise Moodyblue..

Ve çok çok beğendiğimiz göz kalemleri ve rimeller..



Petrol blue harika .. Ve acayip kalıcı :) Dün elimizde denedik çıkaramadık =) Sabah hala izi duruyordu =) :D



Koleksiyonunu ojeleri.. 

Sırasıyla ;
-Venus Red
-Vixen
-Faint Of Heart


Koleksiyon  ilk olarak onlineda bugün ise mağazalarda satışa sunuldu..Allıklara göz kalemlerine ve rujlara bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum =)
Koleksiyonda merak ettikleriniz için buraya tıklamanız yeterli..



MAC bize koleksiyondan allık hediye etti.Bende koleksiyondan bayıldığım Opera ruju aldım =)


Bu güzel lansman için Mac Ankamall ekibine, daveti için Emre ve Şükrü beye  çok teşekkür ediyorum. Gerçekten çok eğlenceli ve güzel bir lansman oldu..

Ankaradaysanız mutlaka MAC Ankamall ekibiyle tanışmalısınız her biri birbirinden tatlı,şeker insanlar =)
Takip etmek isterseniz Ankamall MAC MUA larının instagram hesapları =)

@makeupemreturhal @sukocann @bilgemaya @bernayildirimm 

@cicomac  @pinarmac




Şimdi size lansmandan bazı fotoğraflarla baş başa bırakıyorum =))









Sizler koleksiyonda hangi ürünleri beğendiniz ??
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Harika bir lansman olmuş tatlıcım, allıklara ba-yıl-dım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım ya hele o ambalaj tasarımı yok mu harika olmuş =)

      Sil
  2. evet hepsi harika =) ojeleri tırnakta denemedim ama bildiğim kadarıyla mac ojeleri kalıcı =)

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlendik kuzuuuuuuu :) bayıldım fotoğrafımızaaa bende yayınlıcaaaam :)

    YanıtlaSil
  4. Aranızda olmak vardı! :D Allıklar ne kadar orjinal ya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Keşke olsaydın sende:)) Alliklar cidden çok orjinal ambalajlar harika :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP