Flormar Passionate Dots Transparan Pudra

Herkese merhaba..
Yeni bir hafta yeni heyecanlar yeni planlamalar yapılıyor =) Bahar geliyor arkası yaz daha ne olsun =)


Bu haftanın ilk konuğu Flormarın kurtarıcı bir ürünü.. Transparan pudra..


Karma ve yağlı ciltler için gerçekten kurtarıcı bir ürün..
Karma cildimde en çok sıkıntı yaşadığım bölge T bölgesi.Gün boyu parlama sıkıntısı yaşayabiliyorum..

Bunu önlemek içinse transparan pudralar en büyük yardımcım..




Şirin mi şirin kırmızı üzerine puantiyeli ambalajın albenisi oldukça fazla :D

İçindeki tatlı puf ise bence sadece sevimli bir görüntü sağlamış.Çünkü ürün uygulamak zor.Eşit dağılım sağlamıyor..



Ürün görüldüğü üzere beyaz.
Ancak cilde uygulayınca ciltle bütünleşip cilt rengine uyum sağlıyor.




Ben BB krem sonrası  pudra fırçamla T bölgeme uyguluyorum.
Saatlerce parlamayı önlediğini gözlemledim..




Bu tarz ürünleri gerçekten seviyorum.

İşimizi oldukça kolaylaştırıyor .


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Çok güzel anlatmışsın tatlım, ürün alınası bir ürün o zaman, özellikle yaz yaklaşırken ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yaz aylarının kurtarici urunlerinden biri benim için :-)

    YanıtlaSil
  3. Ürünü severek kullanıyorum bende, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. A aa ben seni izlemiyormuşum. Yeni farkettim.İzlemeye aldım hemen. Ben de bu ürünü bir blog satışından aldım. Elime ulaşmasını bekliyordum tam.Cildim çok yağlı ve uygulamak için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Peki bu urun hâlâ piyasada satiliyor mu cnm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP