Smiley Mimi

Herkese selam =)


Sevgili Melodi beni mimlemiş =)

Mimin şartları şöyleymiş:
Aşağıda yer alan smiley  ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız ?
En çok hangi durumlarda kullanırsınız?En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız..







Başlıyoruzz :=D



Görünen smiley kılavuz istemez diyerek  bir şey karşısında önce sinirlenen sonra umursamaz olan Sedayı göstereyim size :D:D
Bazen umursamamak iyi oluyor.Karşındaki iyice üstüne geliyor :D Ve sen tüm umursamazlığınla ona böyle bakıyorsun ::D İşte ben böyle yapıyorum :D


Nee nee indirim mi var ne zaman başlamış neredeymiş ne zaman bitiyormuş :D Karşınızda beklenmedik bir haber alıp şaşkınlığını gizleyemeyen Seda :D






Evet beni en çok ifade eden smiley budur ! Aile arasında gülme krizlerimle ünlüyüm söylemesi ayıp :D Hele elimde tepsi vs . bir şeyler varsa o tepsi yüksek ihtimalle ya birinin üstüne ya da yere devrilir arkadaşlar :D Gülmeyi çok seviyorum napayım :D Tepsi bardak filan elimdeyse güldürmemenizi tavsiye ederim :D




Bu da sakin anlayışlı halim diyebilirim. Perdelerimi kaldırdığımda kedi gibi bir insanım :D


İşte bu da bunalımlı ve üzüntülü modum.. 




Yapmak isteyen herkesi mimledim gitti =)

Yorumlar

  1. Ayy çok keyifli olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de mimledim seni kuzu :))

    YanıtlaSil
  3. hahaha çok güzel olmuş valla eline sağlık kuzucummm

    YanıtlaSil
  4. Lütfen elinde tepsi varken gül. Ennn keyiflisi ve karşı konulmazı o olsa gerek. ;) Ben de yapmıştım bu mimi, ilk ve son mimim diyebilirim. Mimlerle aram pek iyi değil de. ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP