Yine Bir Mim =)


Herkese selam =)

Sihirli Mavi ve Melodi beni mimlemiş hemen cevaplıyorum =)
Dart ödüllerimi dağıtmıştım hatırlarsanız tıktık =)


Haydi sorulara geçelim:

1- Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime:
Yaşam biçimi. 

2-  Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
Müzikten bıkılır mı yaa :) Yaklaşık olarak 4 senedir müzikle fazlaca ilgiliyim. Çocukluğumdan beri şarkı söylemeyi severim :D Bana göre çok iyi bir sese sahip değilim ama iyi söylediğimi düşünenler var =)
Gitar çalıyorum bu arada benn :D

3- Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız, fan dediğimiz türden?
Yabancılardan çok fena Justin Timberlake severim :=) Posterini ortaokuldayken asmışlığım vardır :)

4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Sadece klasik müzik dinleyebilirim kısık sesli olmak şartıyla =)

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: Sizin türünüz hangisi?
Rock,alternatif rock, pop diyebiliriz =)

6- "Asla dinlemem" dediğiniz bir tarz var mı?
Güzel olan her şeyi dinlerim içimi baymadığı sürece :D

7- Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
Şebnem Ferah !

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Her önüne gelen şarkıcı olduğunu iddia eder oldu. Teknolojinin gelişmesi seslerle acayip şekilde oynanıyor olması can sıkıcı :) Herkesin albüm yapmasını engellerdim kesinlikle =)

9- "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Sezen Aksu'nun "Küçüğüm" , Şebnem Ferah ''Sil Baştan'',Athena ''Ben Böyleyim ''

10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle, sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Eğlenceli ve kaliteli olduğu sürece izlerim benim için sıkıntı olmaz =)

11- "Kim şarkı söylemesin?"sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?
Sinan Akçıl. O sadece beste filan yapsın söz yazsın mümkünse :D




Yapmak isteyen herkesi  mimledim =).

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP