Organique Pell Off Papaya Yosun Maskesi Deneyimim

Herkese selam ve mutlu haftalar =) 
Geçtiğimiz ay Organieque tarafından deneyimlemem için gönderilen yosun maskesi pazartesi konuğum =)

Organique'den biraz bahsedecek olursam hayvanlar üzerinde deney yapmayan içeriği temiz Polonya menşeili bir firma :) İnternet sitelerini buradan inceleyebilirsiniz =)



Bana gönderilen Papayalı yosun maskesinin yanında Organique cilt tipime uygun olan (karma cilt )

1 adet 2-3 kullanımlık kil maskesi,
Serum (tester )
Nemlendirici (tester )  şeklinde bir paket hazırlamış =)


Maskeyi Organique in uygulama önerisine göre kullandım.

Öncelikle cildimi temizleyip 1-1.5 çay kaşığı kadar kil maskesini bir miktar ılık suyla karıştırıp  metal olmayan bir spatula ile karıştırıp cildime uyguladım.


10-12 dk boyunca kil maskesini cildimde kurumasını engelleyerek ara sıra cildimi ıslak parmak uçlarımla nemlendirdim :) Kil maskesinin yüzde kurumaması gerekiyormuş =)


Süre sonunda yüzümü yıkadım.  minik şeffaf kutudaki serumu ince bir tabaka halinde yüzüme uygulayıp asıl kahramanımız olan yosun maskesi uygulamasına geçtim.


1 paket yosun maskesiyle 3 uygulama yapılabiliyor. Göz kararı 3 bölerek kullanacaksınız yani =)

Yosun maskesini bir miktar su ile hızlıca karıştırıp krema haline getiriyoruz. Bekletmeden karışımı yüzümüze spatula ile orta kalınlıkta uygulayıp 10-12 dk kurumasını bekliyoruz.Göz çevresine gelmemesine dikkat =)


10-12 dk boyunca kıpırdamakk yok :D 

Ürünün kuruyunca (matlaştığı zaman kurumuş demektir ) ıslattığınız parmak uçlarınızla kenarlarından soyuyoruzz =) Tek hamlede çıkarabilmiş biri olarak kendimi kutluyorum :D
Ürün kaldıysa ıslak pamuk yardımıyla temizlemeniz yeterli.
Ardından son olarak nemlendiriciyi uyguladım ve sonuç temizlenmiş rahatlamış bir cilt !

Yüzümdeki bıraktığı ferahlık hissi gerçekten çok güzeldi..

Yüzümdeki gözeneklerin rahatladığını, cildimin temizlendiğini söylemeliyim..

Siyah nokta oluşumunu  azaltmış olması 2 kat daha sevgimi pekiştirdi kendisine :D

Çokk çokk beğendiğim bir ürün oldu kendisi.
Doğrusu bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim.
Tek sevmediğim tarafı sanıyorum yosundan kaynaklı olan kokusu . Bunun dışında karma ciltlere tavsiyemdir :D 
Bittiğinde alır mısın Seda sorusuna cevabım ;Evet !


Ürünle tanışmamı sağlayan Organique Türkiye'ye çok teşekkür ederimm ^_^

Bir sonraki posta kadar esen kalın,Sevgiler
Seda
xoxox


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP