Mim;2015 ten Beklentilerim



Herkese selam..

 Yine bir mim yazısıyla birlikteyiz :D
Sevgili cansu ve buse beni mimlemiş..
Gelin hep birlikte 2015 ten beklentilerim nelermiş bakalım =)



1-İkinci üniversitesinin 3. sınıfında olan bir öğrenci olarak son sınıfa alttan dersi olmadan girmeyi diliyorum :P :D



2-Yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden istiyorum :P :D



3-2014 blogum için oldukça güzel geçti, 2015 te öyle geçsin istiyorum.Yine yeni dostlar edinmek, dolu dolu içeriklerle karşınızda olmak,çizgimi bozmadan kimsenin işine karışmadan kendi duruşumla blogumu ilerletmek istiyorum =) Bloguma aşkım gün geçtikçe büyüyor =)



4- Bol bol fotoğraf çekmek istiyorum :D Yeni yerler keşfetmek, objektifimle ilginç şeyler yakalamak, bunları da burada paylaşmak istiyorum :)


*google dan alıntı =)


5- Herkes için mutluluk istiyorum. Sağlık ve huzurla birlikte..






6-Bunlar dışında yaşanan facialardan ders alınsın istiyorum. Soma şehitleri unutulmasın..
Silahlı kuvvetlerimiz her türlü kötülükten uzak olsun,şehit haberlerini duymayalım istiyorum..
  Bütün iyi dileklerim güzel ve yalnız ülkem için olacak..
Huzurlu  barış dolu günler diliyorum Türkiyeme..
Sevgili dostlarımm Senayı ve Melodiyi, Nesliyi ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum =))

Sevgiler,Seda

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP