Benim de Dart Ödülüm Olmuşş kii :))

Herkese merhabalar=))


 Busecim   beni dart ödülüne layık görmüş çgörmez kendisine çok  teşekkür ederim tabii ki :) 


Nedir bu ödül her yerde gördüm amacı nedir derseniz blogların hem birbirlerini tanımasına keşfetmesine yardımcı oluyor hem de bir ödülünüz olmuş oluyor :)
     


Bu ödülün küçük şartları var elbette bakalım neymiş:


  1.  Ödülün fotoğrafını yayınlamak
  2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
  3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak

Şimdi ben de ödülümü aldığıma göre geleyim 15 kişime :) :)


Benim bu ödüle layık gördüğün 15 kişi böyle :)

Öptüm hepinizi :D

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP