Palmolive Body Butter Kahve Hazzı ve Şeftali Büyüsü Duş Jelleri

Herkese merhaba..

Daha önce çikolata tutkusu ve vanilyalı duş jellerini severek kullandığım Palmolive seriye 2 yeni üye eklemiş =) 

Gerçi görür görmez kahve hazzını hemen kapmıştım ben  :D

Watsons sürpriziyle bir nevi yedeklenmiş oldu kahve hazzı..Aklımda olan Şeftali büyüsünü de deneme fırsatım oldu..

Palmolive Body Butterlar diğer duş jellerine nazaran daha koyu ve yoğun yapıdalar..

Aynı zamanda sabun içermiyorlar..

Kahve Hazzını koklar koklamaz başka dünyalara adım atmış olabilirim :D Kahve =Seda diyebiliriz o kadar seviyorum kahve içerikli her şeyi..


Daha önce çikolatalısını yeme hissi doğmuştu aynı hissi bunlarda da yaşadım =)


Kahveli body butter içerisinde barındırdığı  %100  doğal kahve çekirdeği özü ile yapı olarak hafif pütürlü..



Yani hem bir duş jeli hem de peeling işlevi ikisi bir arada bir ürün..



Body butterın vermiş olduğu yumuşaklık hissi ve kalıcı parfümüyle kendinizi rahatlıkla şımartabilirsiniz =))

Bu kadar güzel kokan, yoğun ve nemlendirici etkisi yüksek aynı zamanda peeling işlevi olan bir ürün  hepsi bir arada e daha ne  olsun dedirtiyor =)


Gelelim şeftali büyüsüne :=)

%100 Şeftali suyu içerikli olması harika bence..
Çünkü ben aynı zamanda şeftali kokulu ürünlerin de hastasıyım :D

Aynı şekilde mükemmel nemlendirme  ve enfes hafif rahatsız etmeyen şeftali kokusu.. 


Daha tazeleyici daha enerjik bir duş jeli olmuş Şeftali büyüsü..




Duş jelleri 250 ve 500 ml lik ambalajlarla satışta..

Olası bir Watsons indiriminde bittikçe yenisi alınır hatta  3-5 stoklanır bence =)

Seriye daha yeni şeyler de eklenir umuyorum değişik aromalar banyo keyfine daha da keyif katar =)


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın =)

Seda

 Watsons Türkiye için Tıktık
 Palmolive Türkiye için Tıktık


Yorumlar

  1. Çikolatalı olanı yemek üzereydim:))Kahvelisini de en kısa zamanda deneyeceğim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP