Kozmetik Dışı: Limonlu Ballı Ilık Su Deneyimi

Herkese selam =)
Bugün yaklaşık 1.5 aydır uyguladığım ve sonuçlarından ciddi anlamda  memnun kaldığım limonlu ılık ballı su deneyimimden bahsedeceğim =)

*görsel google.com dan alıntıdır..
Bir TV programında izledikten sonra sabahları aç karnına sıcağa yakın suyun içine damlatılmış bir iki damla limon 1 çay kaşığı bal  ve su karışımını içmeye başladım. 
10 gün boyunca her gün bunu üşenmeden yaptım. Üstelik olayı biraz abartıp 2 veya 3 bardak üst üste içiyordum tadı harika çünkü :D


15 gün sonra tartıda kaybettiğim 3.5 kilo ve ciddi anlamda vücut sıkılaşması karşısında şok üstüne şok geçirdim :))

Limon içerdiği C vitamini ve potasyum sayesinde aynı zamanda bağışıklık sistemini de güçlendiriyor..

 C vitamini aynı zamanda kan basıncını dengeleyip  Ph oranını dengeliyor.Limon her ne kadar asitli bir meyve olsa da vücudumuza girdiği anda alkalik olma özelliğini kazanıyor ve alkalik besinler de sağlıklı bir bedenin en önemli kaynaklarından biri=) 


Limonlarda bulunan yoğun pektin lifi zayıflamamıza yardımcı oluyor! Çünkü bu liflerin içeriği çok acıkmanızı engelliyor. Zaten yapılan araştırmalar sonucunda alkalik diyet uygulayanların daha sağlıklı bir şekilde zayıfladığı görülmüş. Limonlu ılık suyu içmek aynı zamanda sindirimi kolaylaştırıyor, mideyi rahatlatıyor. Bununla birlikte idrar söktürücü olarak da biliniyor.
C vitamini cilde parlaklık kazandırdığından, her gün bu meyvenin düzenli olarak tüketilmesi tavsiye ediliyor.


Şahsen ben aldığım sonuçlardan çok memnun kaldım sizlere de bilgi vermek istedim bu konuda..Kilo problemi yaşayan arkadaşlar gelin deneyin sonra bana selamlarınızı bu postun altında iletin :D


Limonlu ballı su deneyimi yaşayanlar var mı aramızda ?
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda

Yorumlar

  1. aaa ben de deniycem yarın hemen limon almalı :D

    YanıtlaSil
  2. denemeye başlayacağım hemen
    bu kilo kayıpları çok sağlıklı olması gerekiyo kimi şeyler insanların kaslarında erimeye neden oluyor insanda kilo verdiğini zannediyor ama böyle doğal şeylerde böyle bir sorun yok:))

    YanıtlaSil
  3. İşte bunu sevdim tadını merak ettim ama başlıyorum hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tadı yüzünden bağımlı olmuş olabilirim ^_^ bir enerji bir canlılık sorma :D

      Sil
  4. aynı şekilde limon yerine elma sirkesi kullanarakta (su ve bal ilavesiyle) zayıflanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onun da biliyorum ama sirkeden dolayı hiç yapmadım pek sevmem kokusunu :D

      Sil
  5. Her sabah ılık su limon karısımını uygulamaya çalışırım metobolizmamı hızlandırması için ama birde balla deneyelim bakalım. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP