Farmasi True Color Lipstick-23

Herkese merhaba..

Bugünkü blog konuğum bir Türk firması olan Farmasiden True Color rujlarından no 23... 

İlk kullandığım Farmasi ruju kendisi..

Rengi pembenin güzel bir tonu :)  şepşeker bir renk..

Bayramdan beri kullanıyorum ve yazısı niye bu kadar gecikti bilemedim :d (tembellikten )



Gelelim rujumuza..
Fotoda renginin güzelliğini görüyorsunuz..
Aslında rujda güzel bir işaret vardı ilk açtığımda fotosunu çekmişim Allahtan çünkü şu an yok üzerinde :D

 bakınız böyle ;



Şimdiki hali de bu ;






Swatch yapalım biraz da..




Flashsız gündüz çekimi;




Flashlı gece çekimi ;




Pigmentasyonu harika bir ruj.. Rengini tek sürüşle elde edebilirsiniz..

Ve sürümü o kadar rahat ki yumuşacık bir yapısı var..

Rengini kendime yakıştırdım..Bir beyaz tenli olarak beyaz tenlilere yakışacağını düşünüyorum :)
Pembe görünüşü birazcık da lilaya kaçıyor =))
Lipbalm eşliğinde kullanmanızı tavsiye ederim neden bilmiyorum ama biraz kuruluk sorunu yaşadım ben..

Buradan diğer renkleri inceleyebilir ve ruju edinebilirsiniz..

Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu kendisi.. 

Siz Farmasi rujları ile tanıştınız mı ??


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın =)

Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Çok güzel bir rengi var canım,iyi günlerde kullan. Sana çok yakışmış bu renk

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bi tonmuş canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. 2 yil once tanistim farmasi ile.ilk rujunu sampuanini dis macununu ve soyulabilen maskesini almistim cok guzellerdi.simdi sadece ruju kaldi oda bitmek uzere

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP