Farmasi Ojeler no 119- no 25 (Pembişler )

Herkese merhaba..


Takipçilerim blogu açtığım günden beri oje postu yazmadığımı bilirler ama isimden dolayı hala oje blogu olduğumu düşünenler var :D 
İlk oje yazım olduğu için kusurum olursa affola :D

Oje blogu değilim ama elbete oje tanıtımları yapacağım artık  yavaştan başlamak lazım :D
Ve açılış Farmasi'ye kısmetmiş :D O kadar tatlı pembiş ojeler yollamışlar ki yazmazsam olmaz <3 

İlk ojemiz farmasi 119 numara..Harika bir pembe..

İlk uygulandığında opak bir görünüm elde edemiyorsunuz ama 2. katta istediğiniz görünüme kavuşuyorsunuz :))

Fırçası uygulamada sorun yaratmıyor oldukça düzgün uygulamaya elverişli...

Geldikleri günden beri en çok kullandığım ikili.. Kalıcılıkları fena değil 3 gün hiç çıkarmadım ve tazelemedim soyulma yapmadılar..

İşte bu da minnak tırnaklarımda duruşu =)))



Fotoğrafı çekerken zorlandım valla oje bloglarına helal olsun..Neyse yazdıkça gelişir sanıyorum :D


Gelelim no 25 e..
Bu rengi diğerinden daha başarılı buldum..



Tek katta rengini vermesini sevdim :)) Diğeri gibi ikinci katı geçmedim mesela..


Duruşu böyle =)


Kıza bak ojeyi taşırmış dediğinizi duyar gibiyim :D Acemiliğime verin artık :D

Genel olarak ben bu ojeleri sevdim :)) Farmasi ojeleri farmasi danışmanından ya da buradan üye olarak sipariş verebilirsiniz :))

Bir dahaki post kadar sevgiyle kalın =)

 Seda
xoxo


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP