İnstagramda Oje Canavarı #15

Merhaba blogcanlarr =))

Bu hafta instagramda neler olmuş bitmiş hep birlikte göz atalım mı ? :))

 @limonian_tr high end touch bb krem -fondöten saat 1 den beri yüzümde :-) akma kusma parlama yapmadı :-) yazısı hafta içi gelir sanki :-) #ojecanavariblog #maybelline #avon #oriflame #limonian #rimmellondon #deborah #makeup #makyaj #lipsticks #gununmakyaji #makeupoftheday #bbloggers #makyajblogu #foundation #fondöten #makeupblogger

@limonian_tr high end touch bb krem fondöten yazısı blogda :-)°_° #limonian #highandtouch #foundation #bbloggers #ankarabloggers #followme #ojecanavariblog .#koreancosmetics #oseque #highendtouch #makeup #instamakeup #cosmetic #bbcream #foundation #primers #base #beauty #beautiful #beautyblog #makeupblogger 
m.a.c. kinda sexy mi yoksa please me mi :-) cook kararsızım :-D gorseller alıntı .. #ojecanavariblog #maccosmetics #makeup #makyaj #lipsticks #gununmakyaji #makeupoftheday #bbloggers #makyajblogu #foundation #fondöten #makeupblogger 

sıcak ve grip beni yıldırmadı gittim aldım ama sanırım şu an ölüyorum :-D:-D #gratis #gratistr #indirim #alışveriş #blogger #realtechniques #eklips #ankarabloggers #ojecanavariblog #followers #followme 
 @yvesrocherturkiye kayısı çekirdeği özlü peeling ile cilt simartilir bu gece :-):-)
simli ojeyi kazımak istemeyenler 5 dk bu asetonlu pamukların üstüne folyo sarıp bekletin. ben şimdi usengeclikten sarmadim :-D:-D 
biz çok pis olduk yıkanmaya gidiyoruz :-):-) 
 #sedadandove hediyeleri sahibine ulaşmış güle güle kullansın :-)
 mat ojeleri teker teker almak yerine istediğim ojeyi matlasriran @flormarturkiyematiflying top coat u kullanıyorum <3 :-) #flormar #goldenrose #nail #nailpolish #oje #nailpolishoftheday #ojecanavari #followme #followers #ankarabloggers
çok sıcak be ya :-D:-D 
@ecegucel in çekilişinden kazandığım hediyeler geldi teşekkür ediyorum ^_^ :-):-) 
 yerlerr bunu:-D #nail #nailpolish #oje #nailpolishoftheday #ojecanavari #followme #followers #ankarabloggers #gününojesi #blogger #ankarabloggers
tanıştırayım fındık :-D kuzenimin köpüşü :-):-) yaz moduna girmiş traş olmuş pek tatlı :-D <3 :-* 
eker kabına çiçeği diktim hangi çiçek çıkacak acaba :-):-) 
oysa bu kadar dağınık değilimdir :O :-) 
dove hair therapy saç bakım spreyi blogda :-) 
 blog çekilişi hediyeleri paketlendi :-) son gün 23 temmuz :-)

söylendiği kadar iyisin dostum :-D #gratis #gratistr #indirim #alışveriş #blogger #realtechniques #expertface #ankarabloggers #ojecanavariblog #followers #followme 
 sıcak Ankara gününde yardımcılarım :-):-)

eyeliner denemeler vol bilmem kaç :-D yapiciiim inat ettim :-D bu arada hot mamayı far olarak kullanmayı çok seviyorum :-) #eyeliner #eyemakeup #blogger #makeup #makeupblogger #realtechniques #thebalm #ankarabloggers #ojecanavariblog #followers #followme



İnstagramda beni takip etmek istiyorsan tıkla =))

Mutlu pazarlar =))

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP