Bayram Alışverişi Bölüm 2 :Yves Rocher- Watsons

Herkese merhaba ve de hayırlı cumalar:)

Bir çoğumuz için bayram tatili başladı ne kadar mutluyuz değil mi ? :D
Yeni bir alışveriş yazısı ama bu sefer sadece ihtiyaç :))

Pazar günü yine evden çıkacağım umarım yine abartmadan dönerim :D

Yves Rocher da bayram indirimine giren firmalardan. %50 ye varan indirimler var.

İhtiyaçtan dolayı güneş kremi ilgimi çekti spf 50 korumalı benim gini çok hassas ciltler için.
54,90 TL den 27,45 e düşmüştü ..Aldım gitti :)


Sonra Watsonsa uğramadan olmaz dedim :)


Loreal CC kremin yeşil olanı (kırmızılıkları azaltıp cilt tonunu eşitliyormuş )
%40 indirimdeydi merak ediyordum aldım gitti :)

Bir de Garnier Roll On Göz Altı kapatıcısı aldım %50 indirimdeydi 11 liraya geldi :)


Sizler neler aldınız Watsonstan yoruma bırakın da göreyim =)
Sevgiyle kalın.
Seda 


Yorumlar

  1. Loreal'i ben de merak ettim şimdi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım blogda yazacağım iyice bir deneyim :)))

      Sil
  2. Loreal yeşil cc kremi ben de çok merak ediyorum yazısını bekliyor olacağım :) Aldıklarını güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP