Ürün İncelemesi :Essence I Love Stage Far Bazı

Herkese selamm :)
Yeni konuğum The Balm far bazı yokluğunda yardımcım olan Essence I Love Stage Far Bazı ..



Bir türlü  bulamadığım The Balm far bazı yerine alıp denemek istediğim bir üründü kendisi..
İyi ki de almışım en azından iş görüyor =)

Uygulama yapmak için gördüğünüz üzere bir  fırçası mevcut ama ben elle daha rahat uyguluyorum ürünü..


Ürün ten rengine yakın o nedenle göz kapağında renk bütünlüğü sağlıyor..

Dağıtılmış hali de böyle..
Peki fara etkisi nasıl ?


Sol taraf bazsız sağ taraf  baz uygulanmış hali..
Farkı görüyorsunuz oldukça başarılı =)

Açık renk farlarda da aynı etkiyi yakalıyor.Tabi pigmentasyon önemli far için.

Fiyatı 8-9 TL civarında ve iş gören bir ürün olduğu için ben kendisini seviyorum =)

Gratislerden temin edebilirsiniz  :)

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın yaz çekilişine katılmayı unutmayın :))
Sevgiler..
Seda

Yorumlar

  1. Performansi bayagi iyiymis! :)

    YanıtlaSil
  2. Almak istediğim bir ürün benim de gayet başarılıymış fiyatına göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle fiyat performans açısından 10 puanı hak ediyor =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP