Miniğim Barney ve 2.Hafta =))

Herkese merhaba =)

Geçen hafta pazar Barney ile tanışmıştınız :))
15 günlük oldu artık =) Hızla büyümeye devam ediyorr <3 

 Burada uyuyordu garibim ama sonra ...



Fotograf makinesinin sesiyle irkilerek uyandı kıyamamm :/


Sarı tüyleri bu fotolarda hala dökülmemişti..



Saçları da duruyordu :D
Diğer yumurta ölü maalesef  :/ Hatta kontrol etmek amaçlı içine ampul tuttum içinin boş olduğunu gördüm..
Tam çöpe doğru götürüyordum ki pattt elimde kayıp düştü evin ortasına kırıldı..Aman Allahım iğrenç bir koku yayıldı eve :/
Ne kadar temizlik malzemesi varsa hepsini döktüm koku ancak azaldı..



İlk gri tüylerim çıkmaya başladı ablalarım :D




Annem artık yanımda çok fazla durmuyor sadece solucan böcek vs bulursa getiriyor bana..

 Bakın ben ayaklarımın üstünde durmaya başladım..Çok hızlı gelişiyorum çokk :)
Sarı tüylerim artık kısmen döküldü..
Sedanın arada verdiği kuş yeminden de yiyorum :)Seda beni seviyor hissediyorum :D




İkinci haftamız da böyle geçti..
Sağlıkla büyüyor minik güvercin =)

Serüvenin 3. yazıyla görüşmek üzere :)
Hayvanları sevin ,onları koruyun =))


Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP