La Casa de los Aromas İle Evinizin Havası Değişsin! Çekiliş İçin Son Gün 20 Temmuz...

La Casa de los Aromas İle Evinizin Havası Değişsin!

Ekoz kozmetik ile evimiz havasını değiştirmek için yapmamız gerekenler çok basit..
*400 küsür takipçimin arasından 3-5 kişi katılmış aaa küstüm size katılsanıza yahu :D 
  • Tam 100 kişiye hediye dağıtılacakkk '!!
  • Blogumu GFC ile takip etmek,
  • Ekoz kozmetik facebook sayfasını beğenmek (buradan) sayfada ki her hangi bir fotoğrafı beğenip yorum yazıp paylaşıyorsunuz (yorumlarınızı katıldım beğendim paylaştım şeklinde yapmazsanız sevinirim )
  • Ekoz kozmetik internet sitesinden La Casa de Los Aromas veya Nailish markalı  ürünlerden 1 adet seçiliyor
  • Son olarak Ekoz Kozmetiğin internet sayfasındaki iletişim bölümünden istenilen bilgililer giriliyor.Seçilen ürünün linki ile birlikte isim, soyad, tel, adres bilgisi ve benim blogumun adını   internet sayfasındaki iletişim bölümündeki mesaj kutusunu tıklayıp açılan pencerelerdeki tüm bilgileri dolduruyoruz ..Yönlendiren blogger olarak oje canavarını seçmeyi unutmayın =) 
  •  Mesajı gönderirken linkleri eklemeyi ve Oje Canavarının yönlendirildiğinizi belirtmelisiniz.
  • Facebook ve GFC takip ettiğiniz ismi ve linkleri bu yazının altına yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen.
  • Kampanya 20 Temmuzda bitecektir. Kargo firmaya aittir, kazananlar Ekoz Kozmetik facebook sayfası ve internet sitelerinde duyurulacaktır.

Yorumlar

  1. slm mehpare01 olarak izleyicinim
    face sayfasını takip ediyorum siteden formu doldurdum
    paylaşım linklerim
    https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.9/posts/292092607638886
    https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.9/posts/292092690972211
    https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.9/posts/292092804305533
    https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.9/posts/292094054305408

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP