Kiehl's Ankara Açıldı !

Herkese selam :)

Ankara'nın (özellikle blog yazarlarının ) dört gözle beklediği Kiehl's Ankara mağazası sonunda bugün (14 haziran) Armada AVM de açıldı 

Ve ben de merak ettiğim ürünleri  yerinde inceleyip görmek için oradaydım =)


Öncelikle Kiehl's in tarihinden bahsedeyim size mağaza turundan önce =)

1851'de New York'ta bir eczane olarak kurulan Kiehl's en doğal içerikleri en yüksek oranda kullanarak cilt ve saç bakımında etkin ürünler sunuyor.
Kiehl'sin formülasyon standardı zengin eczacılık geçmişinden gelen,cilt bariyerini güçlendirecek en güvenli ve etkin ürünleri yaratmaya dayanır.

Kiehl's in sözü;
Etkin cilt ve saç bakım formülleri
Hassas ciltlerin kullanabileceği kadar güvenli,klinik olarak kanıtlanmış formüller
Kişiye özel cilt analizi
Her ziyarette tamamlayıcı deneme boyu ürünler
%100 memnuniyet :)

Girişteki arkadaşa bayıldım :D



Evet bakalım mağazada neler yaptım =)


Benimle mağaza görevlilerinden Tayfun bey ilgilendi =)


Öncelikle cilt testi yaptı bana.

Alın bölgemde hafif yağlanma olduğunu öğrenmiş oldum böylelikle :)
Cildimin gayet iyi durumda olduğu söyledi :))

Cilt bakımım için yukarıdaki 3 ürünü önerdi;

1.sıradaki ürün Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser ; Günlük cilt bakımı için Amazon Beyaz kili içeren gözenekler üzerinde etkili bir temizleyici .150 ml
2.sıradaki ürün  Ultra Facial Oil-Free Toner : Cilt yüzeyindeki sebumu gözle görülür biçimde azaltırken, cildi anında canlandırıp sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor. 75 ve 250 ml lik seçenekleri var
3.sırada çok övgü alan  Rare Earth Deep Pore Cleansıng Mask var :)
Gözenekleri temizleyen maskeyi her cilt tipi güvenle kullanabilir.Bayağı uzun idare edecek boyutta bir ürün :)


Ve özellikle merak ettiğim BB kremi denedim :))


Anlatılanları dikkatle dinlerken :))

Mağazadan görüntüler :)



Söz verdikleri gibi merak ettiğiniz ürünlerin testerlarını veriyorlar eliniz boş çıkmıyorsunuz..
Ve ben en merak ettiklerimle önerilen ürünlerin testerlarıyla ayrıldım mağazadan =)
Testerları deneyip ikinci kez alışveriş için gideceğim :))




Bu pozu vermeden olmazdı :D



Kiehl's Ankaramıza hoşgeldi diyerek yazıyı sonlandırıyorumm =))

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :))

Yorumlar

  1. Tester konusunda cömert olmaları çok hoş. Gidip bakmalı :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ilgileri harika :)) gidip cilt analizinizi yaptırın =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP