Maybelline Affinitone 24 Hour Fondöten-İvory

Herkese merhaba..
Bugünün konuğu Maybelline den Affinitone 24 hour Fondöten..



Bu zamana kadar neden yazısını beklettim inanın bilmiyorum..
O kadar beğeniyorum ki kendisini..Özellikle yaz aylarında, özel davetlerde sabah 10 da  uygulayıp gece yarısına kadar yüzümde sabit kalan tek fondöten olma özelliğini taşıyor kendileri...

Bendeki rengi 10 İvory..



Serinin en açık rengi olmasına rağmen bana azıcık koyu kaçıyor ama sırıtmıyor..
Cam şişesi oldukça sağlam, pompasıyla uygulama yapmak oldukça kolay..
Çok sorunlu bir cildim olmadığını önceden de belirtmiştim..
Ona rağmen kapatıcılığı ha-ri-ka ! 

Fondöten fırçası yerine fondöten süngeriyle uyguluyorum ben..Böylelikle daha pürüzsüz bir görünüm elde ediyorum..


Problemli ciltler için gerçekten aranan ürün bu olsa gerek..
Bu fondöten kusmuyor akmıyor! 
Fiyatına göre performansı süper hipper :)
Cildi daha aydınlık ve kusursuz gösteren bu fondöteni indirimde görürseniz çifter çifter alın..
Pişman olmazsınız ;)

Üstelik bir de 19 spf koruma faktörü içeriyor. Ama ben yine de 30 faktör ve üzeri güneş kremimi uyguluyorum güneşin şakası yok =)
Şiddetle tavsiye ediyorum ..
Fiyatı  25 TL civarı.

Ürün 30 ml ve kullanım süresi açıldıktan sonra 12 ay..

Ürünü kullanan var mı aramızda =)

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın ..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. maybellinein kapatıcısını denemiştimm çok beğendim yapısı yok gibi bütünleşiyor.. buarada bloguna bayıldım çok şirin takipteyiimm ben de beklerim görşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) ben de sizin blogu takibe aldım çok ciciymiş =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP