Anneler Günü Kutlu Olsun..

Herkese merhaba..
 Nedendir bilmiyorum ama sevgililer günü,anneler günü, babalar günü vs. bana hep saçma gelmiştir..
İnsan sevdiklerini bir güne nasıl sığdırabilir?..
Her gün onlara ait değil mi aslında ?
Anneler babalar her daim bizim için önemliler.
Ama adeti bozmayıp bir post yazasım geldi bugün instagram günlüğü yerine..

Annelerimiz..
Bizi 9 ay 10 gün karnında taşıyıp o süre içinde türlü zorluklara katlanıp, biz doğduktan sonra bütün zamanlarını hatta hayatlarını bize adayan kadınlar..
Sizi sadece 1 gün hatırlamak olur mu be ?
Üzerimizdeki emekleriniz asla sizi 1 gün hatırlamakla ödenmez..
Kendim için söyleyeyim , bana her gün anneler günü..
Onun nefes aldığı her an bana anneler günü.. Yanımda olduğunu bilmek, hissetmek ve bunun için her an Allaha şükretmek.. 
Ötesi yok ki bunun..
Varlığına şükürler olsun annem..Allah daha nice uzun seneler seni benden ayırmasın..
Annesini kaybedenler için ne kadar acı bir gün..
 Ebediyete uğurlanan annelere Allah rahmet eylesin..
Mekanları cennet olsun..
Bütün annelerin, anne adaylarının,blogumu takip eden annelerin de anneler gününü kutlarım ^_^
İyi ki varsınız ve yanımızdasınız..


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP