Anneler Günü İndirimi Alışverişi(Gratis,Watsons,Yves Rocher )

Herkese merhaba :)

Anneler günü indirimi gelsin diye bekledik durduk..
Listeler hazırlandı ihtiyaçlar belirlendi..Ben yine kendimi tuttum kozmetik diyetimi sadece tek bir ürünle birazcık bozdum blogcanlar :D
O nedenledir ki fazla açılmadan bir kaç şeyle kapadım diyebilirim daha iki gün var gerçi ama :D
Bakalım Gratisten neler almışım.. Far bazı bulamadım yine...

Benri pamuk stok amaçlı aldım 2.20 TL
Palette boyalar  tanesi 4.90 anneciğime aldım
Ve Cindy Lou dayanamadım ve aldım 25.25 TL

Yves Rocherdan

Sebo Vegetal serisini denemek istiyordum ..
%20 indirimdeyken aldım gitti :)

Yüz yıkama jeli 19,90
Tonik 19,90


Ve son olarak Watsons..
Kendimi tuttum kozmetiğe dalmadım ilk kez..Merak ettiğim yeni Vaseline i aldım 


Kazasız belasız atlattım sanıyorum işte aldıklarım bu kadar :)
Sizler neler aldınız kızlar :)

Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canımm

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan tatlım =)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini, en cok vaseline kakaolu merak ettim, türkiyeye gidince bende denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel kokuyor vaseline =) teşekkür ederim ^_^

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP