İnstagramda Oje Canavarı #9

   Herkese merhaba :))


Pazar klasiği instagram günlüğünü bu kadar geç yayınlamamın sebebi tabi ki hasta olmam :)) 
İnstagramdan hasta olduğumu görüp mail atan sevgili takipçilerime çokk teşekkürler =))

Şimdi daha iyiyim. Hazır biraz toparlamışken haftalık instagram paylaşamımı paylaşayım o zaman =)
Sıralama biraz karışık oldu ama :=))



Gratis indirim duyurusu..


                                                     Günaydınn =)))

                                                    Çekiliş duyurusuuu :))


 =)))

 hasta suratıma renk vermek için sizce bunlar yeterli mi :-)


dibini gördüğüm ilk pudra seviyorum seni :-)



bu maskeyi soymak çok eğlenceli :-D :-D@yvesrocherturkiye



karma ciltler için blogda bir önerim var :-):-) @oriflame


#oriflame yeni #theone serisini özellikle krem farlarını merak ediyorum:-):-):-) @oriflame

gününüz aydın olsun :-):-) 

 @flormarturkiye passionate dots far paleti yazısı blogda :-)

                                                            günün yardımcıları <3
 :-):-):-) #ruhhalim #hastaykenben

 boş zamanlarımı bununla geçirdiğim doğrudur <3 :-)
günün yardımcıları #ballılimonlusu #bogazpastili#selpak eve zor attım kendimi çok hastayım faranjitten igreniyorum :'(:'( 
 lezzet patlaması <3 :-D #yummy #icecream #cartedor#blogger
yağmurlu bir Ankara gecesinden herkese #iyigeceler#goodnight #igankara #blogger #garfield 
 sabahtan beri içtiğim meyve çayları ve sıvı nedeniyle yürüyen damacana gibiyim şu an :-D:-D ama biraz toparlandım gibi.. dua edin yarına daha iyi olayım çok işim var çünkü :-| :-)
 #ikea aynam kırıldı sonunda:-D nazar çıktı :-D
  İnstagramda beni takip etmek istersen buradayımm tıktık =)

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP