Rimmel London Stay Matte Likit Köpük Fondöten 201 Classic Beige

Herkese merhaba :))


Mutlu haftalar dileyerek bugünün konuğu  Watsons mağazalarında bulabileceğiniz Rimmel London ürünlerinden Stay Matte köpük fondöten 201 Classic Beige i tanımaya başlayalım..

Şu an devam etmekte olan çekilişime de eklediğim ve severek kullandığım Stay matte serisiyle stay matte  pudrayla tanışmıştım.. yazısı burada :)

Daha sonra pek fondöten kullanmayı tercih etmesem de merak edip  aldığım köpük fondötenimizin yapısı inceltilmiş likit köpük..



Genellikle BB krem tarzı ürünler tercih eden ben kendisine bir şans vermek istedim..
Çok sorunlu bir cilt yapım yok. 
Eğer  olsaydı gerçekten bu fondöten tam işimi görecek tarzda bir fondöten olurdu..
Kapatıcılığı muhteşem..
Ama ben sanıyorum ki renk seçme konusunda biraz hatalı davrandım :D Tenime göre biraz koyu.
 Kesinlikle bir daha alacağım ama daha açık tonunu :)

Koyu kaçsa bile ben  kullanıyorum kendisini :)
Üzerine de  stay matte pudra geçtim mi yemede de yanında yat oluyor..
Kapatıcılığı 10 tam puan eder.. Peki ya kalıcılığı ?
Kalıcılığı da kapatıcılığı kadar muhteşem..


fondöten fırçasıyla uygulamak yerine sünger ya da el yardımıyla uygulamanızı tavsiye ederim..


Başta da söylediğim gibi ürünü Watsons mağazalarından 16-17 TL ye satın alabilir indirim döneminde yakalarsanız neredeyse yarı fiyatına ürüne sahip olabilirsiniz.. Ben indirimle 8-9 TL arası bir fiyata almıştım..


Ben çooooooooook sevdim :)

Sizler ürünü kullandınız mı ?
Düşüncelerinizi merak ediyorum :))


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Bende çok beğeniyorum rimmelin ürünlerini ve yavaş yavaş almaya başladım hem uygun hem kaliteli güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. uygun fiyatlı güzel bir ürün bloğumda çekiliş var beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. bende cok merak ettim bak şimdi kesinlikle denemeliyim :) eline sağlık güzellik yazı cok guzel olmus :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayilarak kullaniyorum bu urunu. Dedigin gibi biraz yogun bu yuzden cok kapaticilik istedigimde harika oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcılık müthiş yaa.. bazen yüz dışında bile yaralanmalar olunca bununla kapatıyorum valla :D

      Sil
  5. Bende gecenlerde 12 tl ye watsonstan almistim begenerek kullaniyorum ama en acik rengini almama ragmen (100 ivory) bana koyu geldi bir ton yazisi blogta var rengine bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivory düşünüyorum ben de bir daha alırsam :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP