Bakımblog çekiliş duyurusu !!

BAKIMBLOG.COM HEDİYE ETKİNLİĞİ


3. yıl hediye etkinliğinden sonra büyük çaplı bir çekiliş düzenlememiştim. 4-5 ay aradan sonra yeni bir etkinlik olsun blogda istedim.

 ( Instagram hesabımda ara ara mini ve hızlı etkinlikler düzenliyorum gerçi ^^ )

Bu etkinliğe katılmanın tek şartı bakimblog.com 'un GFC üzerinden izleyicisi olmak. İzleyici olmak için blog sahibi olmanıza gerek yok. Twitter hesabınız, Facebook hesabınız , o da yoksa sadece mail adresinizle bile " bu siteye katılın " kısmından izleyici olabiliyorsunuz

Diğer katılımlar  ( Blogu google 'da önermek , çekilişi blogunuzda paylaşmak gibi ) ek hak getirecek ^^


Çekilişe katılmak ve aşağıdaki 1 kutu dolusu ( TOPLAMDA 22 ADET TAM BOY ve HİÇBİRİ KULLANILMAMIŞ ) ürünü kazanmak için ; yine aşağıdaki formu doldurmanız yeterli ^^
Kutuda bir süre önce Watsons Türkiye 'nin Kadınlar Günümüzü kutlamak için yolladığı paket de var ( bana 2 adet kutu gelmişti ; birini sizinle paylaşıyorum ^^ )


Etkinlik 1 Mayıs 2014 'te sonlanacak.
Hemen ardından kazananı belirleyip hediyeleri yollayacağım
Gönderim ve kargo tabii ki bana ait

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP