Avon Far Away Cilt Yumuşatıcı

Herkese merhaba..

 Güzel Ankara'nın güzel bahar gününden sizlere mis kokulu bir vücut  yumuşatıcısı tanıtacağım :)


Vücut bakım ürünlerine ne kadar  önem verdiğimi takip edenler bilirler :))

Far Away Avonun sevilen parfümlerinden biri..
Vücut yumuşatıcısını ilk kullandığım andan beri çookkk severek kullanıyorum..
O yumuşaklık hissi.. o mis gibi kokusu..




Ürün içeriği :





Özellikle en çok kuruyan bölgeler (dirsekler topuklar .. ) anında bir ferahlama rahatlama hissi bırakıyor ..

Yapısı hafif oldukça rahat emiliyor cilt tarafından..
Ürün 150 ml ve indirimle 8-9 TL arası bir fiyata sahip olabilirsiniz..
Sizin favori vücut yumuşatıcınız hangisi ?
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Far Away'in kokusu bana biraz ağır geliyor. Sanırım daha da hafif kokuları sevdiğim için. Kremleri parfümlerle kullanmak kokunun kalıcılığını olumlu yönde etkiliyor :) Parfümünü de seviyorsan senin için harika ikili olurlar.

    YanıtlaSil
  2. açıkçası parfümünü ben de sevmiyorum :D ama kremi parfüm kadar ağır kokmuyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP