Yves Rocher Avantajlı Online Alışverişim

                                                              Herkese merhaba :))

Bu haftayı alışveriş haftası ilan etmiş oldum galiba bıktınız benden biliyorum :D Ama ne yapayım avantajlı alışverişleri seviyorum :)) Kim sevmez ki :)


Cumartesi gecesi indirim kodlu vermiş olduğum sipariş dün sabah Yurt içi kargo tarafından sorunsuz bir şekilde ulaştı elime.. Stokların çoğu tükenmemiş olsa acaba daha neler neler alacaktım :)
                                           Küçük yeşil koliciğin içindeki tatlışlar :))

Hediyelerden mandalinalı lipgloss kalmamış o yüzden vanilyalı dudak balmı yollamışlarr <3
Onun dışında zaten duş jeli ve tırnak beyazlatıcı baz ojeyi istemiştim -10 tl indirimle 11,80 ödemiş oldum :) Makyaj temizleyici de hediye zaten..

Umarım böyle kampanyalar sürekli olur ve herkes faydalanır :))


                                                    Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :*

                                                                            Seda 
xoxo

Yorumlar

  1. Güle güle kullan bende c.tesi sipariş verdim ama hala gelmedi =( Aradım sonunda yarın gelicekmiş. Cidden çok kârlı bir alışveriş yaptık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya iyi ki de yaptık valla pişman değilim :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP