Sedanın Bebak Ailesi

Herkese merhabaa :))

Bugün sizlere geç kalınmış bir post yazıyorum :))
Sevdiğim bebak ürünlerini sizlerle paylaşmak istedim :)
Düzenlemiş olduğum anketin de artık son günü..
İlerleyen günlerde sonuca göre birincinin postunu da yayınlayacağım ;)


Öncelikle ilk favorim Bebak Acıbadem Sütü..
Önceleri kokusuna alışamadığım doğrudur çok keskin gerçekten :)
Ama kullandıkça performansını gerçekten çok beğendim gerek göz gerekse cilt makyajını nazikçe temizliyor ve nemlendirmesi harika :)Kokusuna rağmen sevdiğim ürünler arasına girmeyi başardı  :) Cilde verdiği tazelik hissi de ayrıca muhteşem :)) Ürün 215 gr ve fiyatı 8-9 TL 


İkinci olarak Bebak Gülsuyu geliyor sıralamada..
Kendisini tonik olarak kullanıyorum.. Gül suyunun ciltteki etkilerini bilmeyen yok sanıyorum :)
Cilt lekelerini azaltma , sivilce oluşumunu önleme,cilt sıkılaştırma, Cilt temizleme gibi işlemlerinde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün gül suyu..
Bebak gül suyunun fiyatı 5 TL



Üçüncü olarak denemek için aldığım mini boy el ve vücut kremi var :)
Minnacık ambalajı çok tatlı :) Kendisini çok sevdim bitmek üzere bitirdiğimde kesinlikle büyük boyunu almayı düşünüyorum ..


Merak edip denemek istediğim yeni çıkan seride de gözüm var ancak evdeki stoklar göz önünde olunca biraz zaman geçtikten sonra denemeyi çok istiyorum..Benim cildim karma.. Cilt tipime uygun olanları alıp denemeyi düşünüyorum..Eminim ki onlardan da çok memnun kalacağım..

Bebak ürünleri nesillerdir kullanılmakta..Anneannem ,annem cilt temizliklerinde bebak ürünlerini kullanmışlar ve hala kullanmaya devam ediyorlar..:)

Sanıyorum bizden sonraki nesiler de keşfedecekler bu ürünleri :))
Bugünlük de bu kadar  :)
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)
Seda
xoxo


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP