Essence Be Loud Allık Pink Me Ürün İncelemesi

Merhaba kızlar :) 

Essence özel  koleksiyonu olan Be Loud u geçtiğimiz günlerde ülkemizde satışa sundu..
 Her koleksiyondan bir ürün mutlaka ilgimi çekiyor ve tereddüt etmeden alıyorum :)

Geçenlerde Gratise gittiğimde reyonu yeni yerleştirmişler tıka basa doluydu :) 


Ve ilk ilgimi çeken ürün kamuflaj desenli allıklar oldu..Aslında bu tonlarda pembeyi kendime hiç  yakıştırmıyorum ama belki zamanla alışırım diye aldım gitti :D


Allığımız kremsi yapıda olup kamuflaj desenler şeklinde pembenin güzel 3 tonunu barındırıyor..

Ne çok yoğun pembe ne de çok açık pembe.. Fırçaya aldığınızda 3 renk birbirine karışıyor.. İster doğal ister biraz daha iddialı  bir görünüm elde etmeniz mümkün..


Biraz daha yakından bakalım :))



Çok şeker görünüyor değil mi :)
Fırçaya alınmış hali (ben biraz yoğun aldım )



Pembe allık sevenlerin severek kullanacağını düşünüyorum:)
Ürün 8.2 gr ve fiyatı 11.25 TL.. Gratislerde satışına başlandı ama Rossmannda henüz başladı mı bilmiyorum çünkü en son gittiğimde Justin koleksiyonu hala dolu şekilde reyonda duruyordu..

Koleksiyondan başka ne alınmalı Seda derseniz allığın diğer rengi ve kalem rujlar dışında bir önerim yok çünkü farlar bildiğimiz Essence farlarının ambalajı ve adı değişmiş hali :)


Sanıyorum bugünlük yeter gidip biraz ders çalışmalıyım yoksa mezun olamayacağım :D



Sevgiyle kalın kızlar :)


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP