The Body Shop: Shimmer Cubes Palette 20

merhaba :))





Bugünkü konuğumuz indirime girmesini beklemeden sabredemeyip aldığım Shimmer Cubes 20 nolu palet :)

Shimmer Cubes (pırıltılı far küpleri )uyumlu 4 renkten oluşan hem kuru hem ıslak kullanıma uygun bir göz farı paleti.. Ben Indıgo Blue,Starlight silver,Midnight Black ve Snow White küplerinini bulunduğu paleti seçtim :) kış için oldukça uygun renkleri barındırıyor..



-önceden de belirttiğim gibi hem ıslak hem kuru kullanabilirsiniz 
-Kalıcılığı süper
-Topaklanmadan eser yok
-Farlar ambalaja sabit değil hepsinin ayrı ayrı sevimli küçük küpleri var :)
-Ben indirimsiz aldım ama indirimle uygun bir fiyata üstün performans sağlayan bu ürünü tereddütsüz alabilirsiniz ..
-Fİyatı 40-50 TL  arasıydı sanıyorum fişi atmasaydım kesin fiyatı yazacaktım ama :D

Görünümleri ; 



ürün favori ürünlerim arasına girmeyi başardı :))


Başka renklerini ya da aynı paleti alıp kullanan var mı kızlar :) Yorumlarınızı bekliyorum :))




Sevgiler ;)


Yılbaşı Çekilişime Katılın :) tıktık

Yorumlar

  1. İlk sende görüyorum, alıciiimmm :)

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır merak edip edip almadığım ürün olur.TBS indirim yapsada alsak !!!
    Güzel günlerde kullan tatlım.Bende bir mimin vardı.Onuda cevapladım bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya indirim olsa da diğer renkleri de alsak :) mimi gördüm teşekkür ederim <3 :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP