Minik bir Watsons ve Gratis Alışverişi :)

merhabalar :)
Cuma günü ders çıkışını fırsat bilip ilk işim gratis ve watsonsa uğramak oldu.Aslında pek alışveriş yapma günümde değildim ama elim boş çıkmak istemedim :D Makyaj malzemelerine şöyle bir göz attım alasım gelmedi ilginçtir ki :)
Yukarıda gördüğünüz gibi daha çok cilt ve tırnak bakımı ürünlerini topladım bu alışverişte....
Gelelim neyi nereden aldığıma ve fiyatlara :))

Yol üstünde ilk önce Gratise uğradım.. Şöyle bir the balm ve essence standına göz attım :) Bu arada the balm dudak ürünlerinde %25 indirim var kızlar ama ben büyük İndirimi beklemeyi her zaman tercih etmişimdir :D Essence standı yine oldukça boştu almaya değer ürün bırakmamışlar :)


Orta reyonda ilgimi çeken şey bu cici oldu :) 

nivea besleyici el bakım kremi..Yanında en sevdiğim çilekli dudak kremi hediyeli..
El kremine soğuyan havalarda ihtiyaç fazla oluyor ve ben niveanın el kremlerini beğeniyorum.. 10 tl fiyatı görünce hemen bir tane stokladım :))


Sonra biraz yürüyüp kızılay watsonsa uğradım..


nihanperimakyaj.blogspot.com bloğunun sahibesi güzel insan beste nihan'ın tavsiyesiyle soyulan ve kırılan tırnaklarım için rimmel london 14 gün bakım ojesini sepete attım :) Umarım tırnaklarım onunki kadar sağlıklı görünmeye başlar :))Fiyatı 5.99
Sonra kasaya doğru ilerlerken bebak ürünleri ilgimi çekti :)

Makyaj temizleme sütü almayı düşünüyordum ama kalmamış ben de gülsüyu alayım bari dedim :D
Fiyatı 5 tl..


bir dahaki alışverişe dek hoşçakalın :))

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP