Beauty Gore çekiliş duyurusu :)

ÇEKİLİŞ! MAC, NARS, BENEFIT, LANCOME, THE BALM



Sonundaaaa çekiliş zamanı!

Evet, uzun zamandır çekilişten bahsediyordum. Tahmin edebileceğiniz üzere tüm bunları tek seferde almadım. Bir seneye yakın süredir sürekli kenara koyuyorum. Sonunda içime sinecek ölçüde bir ürün miktarına ulaştım ve çekilişi başlattım.

Yaptığım en büyük çekiliş bu sanırım. Küçük küçük sık çekilişler yapmaktansa tek seferde büyük çekilişler yapmayı tercih ediyorum, o yüzden ender oluyor. İçine, gerçekten sevdiğim, içime sinen, sürekli bahsettiğim ürünleri koydum.







İçindekiler:
-Mac Painterly Paint Pot
-Mac Constructivist Paint Pot
-Mac Omega far (İlk yayınladığımda aceleden Cork yazmışım kusura bakmayın)
-Mac Angel ruj
-Mac Viva Glam Nicki Minaj ruj
-Mac MSF Lightscapade
-Mac Blacktrack Eyeliner/Gelliner
-Nars Sin allık
-Nars Radiant Creamy Concealer Kapatıcı(Açık renkte, Vanilla)
-Benefit They're Real rimel
-Lancome Hypnose Drama rimel
-The Balm Instain Allık

Evet, bunların hepsi, tek bir kişiye gidecek. Ve gerçekten kazanan kişinin gerçekten ihtiyacı olmasını, istemesini temenni ediyorum.

Tek bir kuralım var;
-Tabi ki takipçim olmanız ve alta mail adresinizle beraber bir yorum bırakmanız. İstediğiniz bir şey olabilir ama benimle ve blogla ilgili hissettiklerinizi yazarsanız çok daha mutlu olurum.

Ek haklar:
-Twitter ve Facebook paylaşımları +1 (Twitter'da takip etmeniz gerekiyor tabi, https://twitter.com/Beauty_Gore )
-Blogda post olarak paylaşmak +2
-Diğer sosyal medya mecralarında paylaşmak +2

Kazanan kişinin, şayet bloğu varsa, bloğunda eline geçtiğine ve ürünlerin doğruluğuna dair bir post yazmasını isteyeceğim ama tabi ki bu bloggerlar için geçerli.

Kazanan kişi benimle 48 saat içerisinde iletişime geçmezse yeni bir çekiliş yapacağım.

Çekilişi random.org'la değil kağıda elimle yazıp numara seçerek çekiyorum çünkü random.org tek haneli sayılara çok az şans veriyor, ben adaletli olmasını istiyorum.

Çekilişi 15.10.2013 günü, gece 12'de bitiriyorum. Aslında bugün bitirecektim (01.10) ama katılım devam ettiği için kalanlara da şans vermek istedim.

Sizi seviyorum, bu hediyeleri de canı gönülden veriyorum.

xx

Yorumlar

  1. Kazansam süper bi dogum gunu hediyesi olur bana ama hayırlısı bakalım ;) mail : lady_-_lady@hotmail.com
    Cilt bakım rutininizLe ilgili yararlı bi yazı istiyorum onun dışında yorumlarınızı seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar harika bi çekiliş :)
    sevaalguneytepe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten iyi bir çekilişti :)) kazanan belli olmuş buradan bakabilirsiniz :) http://beautygoretheladylicious.blogspot.com/2013/10/cekilis-sonucu.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP