Biten Ürünler # 1


Merhaba ilk biten ürünler postumla karşınızdayım :)


1) Garnier BB krem light : BB kremler arasında favorilerimden birisi ama  bitti :) Elimde bulunan diğer BB kremleri tükettiğimde yeniden almayı düşündüğüm ürünlerden birisi :)


2) Yves Rocher Jardins du Monde Cotton Flower Roll On : Yaz boyunca keyifle  kullandığım bir roll on ..Kokusu süper ve gün boyunca koruma sağlıyor kesinlikle yeniden alacağım..

3)Avon Secret Fantasy EDT:Yine yaz boyunca  hafif kokusuyla severek kullandığım bir ürün :) Şekerli  ve tatlı bir kokusu var ama pek kalıcı değil 3-4 saat sonra uçmaya başlıyor :) Ama ben yine de çok seviyorum.Ürün 50 ml ve şişesi de oldukça şeker.. Üzerinde anahtar aksesuarı var kolye ucu olarak da kullanabiliyoruz :) 

4)Yves Rocher  BIO %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli  :Ürün %98 ve %99 oranlarında doğal içeriğe sahip, %0 paraben, %0 renklendirici, %0 mineral yağ,  içeriyor. Alüminyum tuzu içermiyor. Organik aloe vera içeriyor. Ve gerçekten mis gibi kokuyor. Renksiz ve parabensiz oluşu benim için artı değerler :) İlk fırsatta tekrar edineceğim bir ürün..

5)Vaseline Essential Moisture Nemlendirici Vücut Losyonu : E ve A vitamini içeren formülü ve hoş kokusuyla yumuşacık bir cilde sahip olmanıza yardımcı oluyor :) Ben denemek için minik boyunu almıştım ama keşke büyük boyunu alsaymışım :)

6) Oriflame Enigma Roll On Deodorant : Enigamanın parfümünü de beğenerek kullanmıştım roll on deodorantı da beni yanıltmadı.. Hoş kokusu parfümüyle birlikte kullandığınızda gün boyu sizinle kalıyor :) Stoktaki roll on çokluğu sebebiyle bir süre yedeklemeyi düşünmüyorum :)

7)Flormar Keçe Uçlu Eyeliner :Eye liner çekemeyenler için biçilmiş kaftan diyebilirim :) Ucunu farklı açılarda kullanıp ister ince ister kalın eyeliner çekebiliyorsunuz..Bir daha alır mıyım konusuna gelince :) Şu sıralar almayı düşünmüyorum yeni markalara yelken açmak istiyorum :D

8)Avon  Ruj Baby Pink :Şimdilerde üretimi olmayan bir ruj maalesef..özellikle bu rengini severek kullanmıştım ama ne yazık ki artık alamayacağım bir ürün :)




Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP