Ozonlabs Sepia Anti-Aging Yaşlanma Karşıtı Cilt Bakım Serumu

 Herkese selammm:)))

Buraları yine çok ihmal ettigimin farkındayım :(

Yavaş yavaş düzenli olarak geri dönmek istiyorum ve sağlam bir ürünle geri dönüş yazım gelsin istedim:)

Daha önce  farklı ürünlerine de yer verdiğim  Ozonlabs Sepia Yaşlanma Karşıtı Cilt Bakım Serumu bugünkü blog konuğum.



Sepia   ,Ayçiçek Yağı ve Çivit Otu Yağı ikilisinin birleşiminden oluşan ve amacı ciltte sebum dengesi sağlayarak, ciltte gerginlik oluşturarak  cildin daha parlak  ve canlı görünmesini sağlayıp ,yaşlanmadan dolayı meydana gelen çizgileri azaltmak olan bir serum.



Ayçiçek yağı A,C,E,D Vitaminleri açısından zengin,güçlü  antioksidan göreviyle cilt hücrelerinin yenilenmesinde etkili.Ciltte koruyucu bariyer etkisi sağlıyor. 

Çivit Otu Yağı,  (Indigofera Tinctoria Extract)cildin daha parlak görünmesine ve ciltteki scar ve dokuların iyileşmesine yardımcı oluyor.



Sivilcelerde ve cilt lekelerinde azalma sağlıyor. 

Sepia'yı ben Probiyotik Köpük ile yüzümü temizledikten sonra 3/4 damla olacak şekilde  masaj eşliğinde cildime uyguluyorum.

Günde 1/2 defa uygulanması öneriliyor.


 

Cildimde yaratmış olduğu farklardan bahsetmem gerekirse;

- Cildim kesinlikle daha parlak ve daha gergin.

-Daha nemli ve pürüzsüz görünüme sahip .

-Sebum dengesi  sağlanmış,daha aydınlık  (karma cilt)

 Emiliminin rahat olduğunu söyleyebilirim. Ciltte aynı zamanda kolajen desteği de sağlamakta.



Içerik ve sağladığı faydalar doğrultusunda  beğendiğim, başarılı  bir serum oldu.


Siteden tekli olarak satın alabileceğiniz gibi  set olarak da satın alabiliyorsunuz.Incelemek için buradan tıktık


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo


Sosyal Medya'da Ben ;








Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP