Yves Rocher Monoi EDP

Herkese selam=)

Bugün konuğum çok severek kullandığım bir  Yves Rocher parfümü olan ,Monoi EDP



Kullananlar onun nasıl bir aşk olduğunu bilirler.
Şarkıda der ya hani,''Yaz kokusu duyardım kışın ortasında bile..'' diye.İşte kokusunu tarif edebileceğim en net cümle bu olurdu.
Yazın sahilde olduğunuz anları hayal edin.Tatlı esintiyle burnunuza gelen çiçek kokusunu içinize çekin.
Hindistan Cevizi ve Tiare çiçeğinin o mis gibi kokusunu  keşke koku butonu olsa da buraya bıraksam💋💕💕 


EDP yani eau de parfume formunda olan kalıcılığı harika olan bu parfümden önce kuru yağını tık tık =) kullanıyor ve keşke şunun parfümünü de yapsalar diye içimden geçiriyordum.Sonunda firma parfümünü de piyasaya sundu ve senelerdir her indirimde gördüğümde ikişer ikişer stokladığım imza kokularımdan biri olarak parfüm koleksiyonuma katıldı.

Parfüm 100 ml ve çok uzun süre sizi idare edecek boyutta,ve en güzel yanlarına gelirsek;
*%94 ten fazla doğal içeriğe sahip.
*Mineral yağ-silikon içermez.
*Renklendirici ve BHT (Butil Hidroksi Toluen) içermez.
*İçinde kullanılan alkol bitkilerden elde edilmiş,
Tabi döviz kuru ile fiyatı arşa ulaşmış olsa da:( (45 liraya aldığım günü dün gibi hatırlıyorum) indirimlerde yine alınabilecek bir parfüm benim için ki 100 ml lik boyutuna göre birçok parfüme göre fiyatı uyguna geliyor.

Ne zaman kullansam mutlaka ya sende ne kokuyor parfümün ne sorusunu mutlaka duyarım =)
Eğer benim gibi parfüm zaafınız varsa mutlaka koleksiyonunuzda olamsı gereken bir parça,Yves Rocher'ın doğum günü kampanyalarında değerlendirebilirsiniz.

Online olarak almak isterseniz tıktık


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo

 Daha çok iletişimde kalalım isterseniz ;

Sosyal Medya'da Ben ;

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP