Procsin Aloe Vera Jel

 Herkese selam=)


Bugünkü blog konuğum Procsin Aloe Vera Jel.


Aloe Verayı ve Aloe Vera içerikli ürünleri çok severim bilirsiniz.




Procsin Aloe Vera Jel Propolis özü ile desteklenmiş  bir jel ,cildi yatıştırıp ferahlatma özelliğine sahip bir ürün.

Özellikle yaz döneminde güneş sonrası ya da her türlü yanık,böcek sokması gibi her durumda buzdolabında muhafaza ettiğim jeli adeta elimden düşürmedim.

Yüksek oranda sağladığı nemlendirmeye ayrıca bayılıyorum bir de kokusu var ki keşke şuraya bırakabilsem 💛💛





Her gün kullanıma uygun olan bir ürün,düzenli kullanımda cildin elastikiyetini arttırıp kuruluğunu gidermede inanılmaz başarılı. 

Aynı zamanda sivilce oluşumunu azaltmada da oldukça iyi bir ürün. Yüz vücut kullanımına uygun olduğu için güvenle kullanabilirsiniz.
Jel formda olan ürün,kolay emilen yapısı ile uygulandıktan kısa süre sonra cilt tarafından emilmesi,yağlı his bırakmaması sevdiğim bir diğer tarafı.


Ben buzdolabında muhafaza ediyorum,böylelikle uygulama yaptığım bölgelere serinlik  veriyor,yatıştırıcı etkisinin yanı sıra nem seviyesi  de oldukça başarılı.

Ben bazen saç maskesi olarak bile uyguluyorum ürünü bonus olarak sizinle de paylaşmak istedim=)
Saçlara da nem sağlaması çok başarılı.




           



 Boyut olarak da oldukça bereketli diyebilirim.

175 ml lik tüplü ambalajda satılıyor ve birçok kozmetik markette mevcut.

 Siz hangi aloe vera jelleri denediniz?

Yorumlarda buluşalım =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın

Seda

xoxo


Daha çok iletişimde kalalım isterseniz ;

Sosyal Medya'da Ben ;


Yorumlar

  1. Yaz kış devamlı kullandığım bir ürün bu 😍😍😍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP