Procsin Shea Butter

Herkese selam =)

Bugünkü blog konuğum Procsin Shea Butter 


Shea(Karite) Yağı,Afrikada yetişen Shea ağacından elde edilmiş fındığın ezilmesiyle elde edilen bir yağ.Cilt için faydalarını saymakla bitiremeyiz herhalde.


Özetlemek gerekirse,
-İşlem görmüş saçları onarıyor.
-A/E Vitamini içerdiği için yaşlanma etkilerini geciktirici etkisi var.
-Kolajen  üretimini arttırıyor.
-Özellikle kuru ciltler için güzel bir yüz-vücut nemlendirici.
-Cilt kaşıntılarını yatıştırıyor.
-İyi bir masaj yağı.
-Cilt çatlaklarını onarıcı etkiye sahip.
-Farklı ağlarla karıştırıp kullanmaya uygun.
-Harika bir lipbalm.

Ben  saç bakımı ,dudak bakımı,cilt bakımı gibi alanlarda denedim kendisini.
Kokusu hafif ve hoş ,Hindistan Cevizini andırıyor.
Bulunduğu ortamın hava  sıcaklığına göre katı/sıvı formda olabiliyor.
Ben fotoğrafını katı formdayken çekmişim =)

Nasıl kullanıyorum?
Dudak ve vücut bakımı için direkt uygulama yaparak emilmesini bekliyorum, özellikle bu kış elimden düşmedi kendisi.Bazen de alerjiden dolayı kaşınan cildime uyguluyorum,çok rahatlatıyor gerçekten.
Saçlarıma ise Hindistan Cevizi Yağı ile karıştırıp maske şeklinde uyguluyorum.
Saçları da çok güzel nemlendirip onarıyor,parlak bir görünüm sağlıyor.

Özellikle indirimde yakaladığımda(Procsin kendi sitesinde sıklıkla iyi indirimler yapıyor)
stokluyorum.
Kullanım kolaylığı sağlamak için çine %5 oranında Avokado yağı eklenmiş.

Eğer siz de denk gelirseniz bence bir adet edinin,her eve lazım bir ürün=)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Sosyal Medya'da Ben ;




Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP