Scinic All Day Fine Pore Mint Paste Gözenek Temizleyici

Herkese selam =)


Bugün konuğum yine bir Kore harikası Scinic All Day Fine Pore Mint Paste Gözenek Temizleyici



Kore Kozmetik denildiğinde akla ilk gelen markalardan biri  Scinic.



Çok uzun zamandır kullandığım bir ürün olduğu için PR gönderisi olmadığını belirterek yazıya devam etmek istiyorum.
  

Gözenek Temizleme ve siyah nokta oluşumunu önlemede şimdiye kadar kullandığım onlarca ürü arasında sıyrılıp,''en iyi '' ünvanını rahatlıkla verebileceğim bir ürün kendisi.


Son iki senedir  (aslında öncesi de var ama özellikle son iki senedir işin içinde olduğum için sanırım yüzlerce kişiye aldırdım :D)kadın ya da erkek kime önerdiysem geri dönüşü mükemmel! iyi ki almışım! Seda bu ne yaaaa!  olan Pore Mint Paste ambalajı tıpkı diş macununa benzeyen ,içeriğindeki nane nedeniyle hem cildi inanılmaz ferahlatan hem de mis gibi kokusuyla sizi rahatsız etmeyen bir ürün.



Yanında silikon bir fırça var,hafifçe nemli cildinize ince bir tabaka sürüp (ben genellikle  bölgesel uyguluyorum ama tüm yüze de uygulama yapabilirsiniz) 5-10 dk arası kurumasını bekliyoruz.
Ürün kuruduktan sonra silikon fırçayı ıslatıp dairesel hareketlerle yüzümüzü temizliyoruz.Bu sırada ürün köpürüyor ve derinlemesine temizlik hissi bırakıyor geriye =)


Sonra tamamen cildi durulayıp tonik ve nemlendirici uygulama aşamasına geçebiliriz =)


Haftada bir kez kullanmanız yeterli.
Şunu da belirtmek gerekir,bu tarz ürünleri düzenli kullanırsanız sonuç alırsınız,1-2 kere kullanıp bu işe yaramadı yiaaa demeyin, gözenekler konusunda daha iyisini denemedim diyorum !

Tabiki cilt temizliğini ihmal etmemeli,gözeneklerin genişlememesi ve tıkanmaması için günlük olarak da cilt bakım rutininizi yerine getirmeniz gerekiyor,mesela eve gelir gelmez makyajınızı temizleyin,makyajsız olsanız bile yüzünüzü mutlaka temizleme jeli ya da köpüğüyle temizleyin.

Bu kadar iddialı bir cümleyi bana kurdurduysa hakkını veren  bir ürün.
Gözenek problemi olan arkadaşlarım Seda indirime ne zaman girecek diye her indirimde yedekli yedekli alırlar :D

Watsonslarda indirimde görürseniz mutlaka bir şans verin,eğer bu yazıyı okuyup satın aldıysanız geri dönüş maili ya da dm si atmanızı bekliyorum =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Kübra görmesin diye söze başlamak istiyorum ahahahahahaha :) Yalnız, benim de çok dikkatimi çekti Seda'cım, bahsettiğin için teşekkür ederim! Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
  2. hehehehheheh :D bence de görmesin Kübra:D İndirimde yakalarsan dene mutlaka <3

    YanıtlaSil
  3. İndirimde kaçırma:) teşekkür ederim 🥰

    YanıtlaSil
  4. Bunu kesinlikle deneyeceğim mucize bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP