İlk AliExpress Alışverişim-12 li Fırça Seti

Herkese selam =)

Bugün size geçtiğimiz aylarda yaptığım ilk AliExpress alışveriş deneyimimden bahsedeceğim.
Gelir mi gelmez mi?Kaç günde gelir,Ya kaybolursa diye kafamda deli sorular biriktirerek cesaret edip ilk siparişimi verdim :D

Gold-pembe renkli 12 parçadan oluşan bir göz fırçası seti sipariş ettim.

Ürün yorumlarını okudum ve Türkiye'ye 2-3 hafta içerisinde geldiğini ve başarılı fırçalar olduğunu yazmışlar.
Neyse siparişi beklemeye başladım.Tam 10 gün sonra kapı çaldı bir baktım ki fırçalar  gelmiş:D

Her bir fırça özenle paketlenmiş ve kargo sapasağlam 10 günde elime ulaşmıştı.Fırçalar sağlam ve yumuşacık<3 Sadece boy olarak biraz daha kısalar ama kullanım açısından engel teşkil edecek kadar kısa değiller.

Hemen yıkadım fırçaları acaba sertleşip kıl  dökecekler mi diye,ne bir sertleşme ne de kıl dökülme sıkıntısı yaşamadım.Farı çok başarılı bir şekilde dağıtıp uyguluyorlar ben bu fırçalara bayıldım =)
Renkleri de çok hoşuma gitti.
Bu sete toplamda 2.95 dolar yani yaklaşık olarak 10,65 TL ödedim.
Eğer almayı düşünürseniz alıcının linki tıktık 

Alışverişlerimin devamı gelecek mi?Bence gelecek =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Mutlu pazarlar =)=
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Hem ucuz hem de çok güzeller. Keyifle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller ve fiyatları da çok uygun :) mor renk olanları çok sevdim peki ödemeyi nasıl yapıyoruz ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP