20 Kasım 2015 Cuma

Gratis İndirimi Alışverişim

Herkese selamm =)
 Bugün Gratis 300.mağazasının şerefine tüm ürünlerde %40 Gratis Karta +10 indirim başlattı. Helal olsun gerçekten 300 mağaza çok büyük başarı..

Sadece iki gün için olan (20-21 kasım ) bu indirimden faydalanmamış olsaydım çok üzülürdüm =)
 Tabi ilk iş bugün Gratise uğramak oldu benim için.

Bakalım neler almışım ?


3 Gratis dolaştım üşenmeden :D
Faturamın birini kaybetmişim ya da düşürmüşüm o nedenle hatırladığım kadarıyla yazacağım fiyatları.
Renkli kozmetikle başlayalım.

İlk olarak gitme amacım aslında Balm Desert bronzer ı almaktı.Ama tabiki indirimlere dayanamayan blogger kişisi olarak bir çok şey aldım =)
The Balm Desert bronzerın fiyatı 30 TL ye düşmüştü indirimle.

Ardından çok ikilemde kalıp Aspen rengi için daha fazla dayanamadığım Mont Balm paleti aldım =) Onun da fiyatı indirimle 24 TL


Loreal Telescopic Maskara uzun zaman istediğim bir maskaraydı.Hazır indirimde bulmuşken attım sepetime =) (28 TL )

The Balm far bazı zaten çoğu indirimde sepetimde gördüğünüz vazgeçemediğim bir baz =)
The Balm eyeliner ı bu üçüncü alışım her indirimde de almaya devam edeceğim gibi görünüyor.
Eklips Allık Fırçası 6 liraya düşmüştü fazla fırça göz çıkarmak diyerek attım sepete =)
Loreal CC Kremi hediye etmiştim o nedenle çok denemek istediğim için bir kez daha aldım. Fiyatı 17-18 TL arası 

Wet'n Wild ın Just Peachy renkli rujunu aldım 6 lira gibi bir fiyata geldi.
Essence All About Cupcake ruj aldım onun da fiyatı çok uygun oldu 4.35 TL
Essence suya dayanıklı keçe uçlu eyeliner aldım  6 tl 
Essence dudak kalemlerinden en sevdiğim rengi 06 satin mauveyi yedekledim (2 tl )

Essence maskara bazını da çok merak ediyordum onu da attım sepete 5.50 TL ye

Benri pamukların büyüğü 1.50 küçüğü 90 kuruşa inmişti =)

Renkli kozmetik dışında Loreal saç kremi ,Down Under saç spreyi ve Garnier saç boyası ile alışverişi sonlandırdım.

Ve bir indirimi de böyle atlatmış oldum :)
Eee sizler indirimde neler aldınız ?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


8 yorum:

  1. Hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan. Ben de The Balm Meet Matte likit rujlar için gittim aslında. Ama sömürmüşler resmen standı. Yarın bir Gratis'e daha uğrayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa yoktu yine o rujlar :( Teşekkür ederim <3 =))

      Sil
  2. Alacagım ıkı makyaj urunu vardı oda kalmamısdı :) gule gule kullan canım sende hepsı cokguzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun <3 :)

      Sil
  3. Ay harika bi alışveriş olmuş, benimde demin haberim oldu valla kaçırsaydım üzülürdüm, yarın bende senin gibi şube şube dolaşıcam galiba ^-^ Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 valla halim olsa daha gezerdim :D

      Sil
  4. Canım güle güle kullan hepsini :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...