11 Mart 2015 Çarşamba

Bee Beauty El Kremi-Vanilya

Herkese selam =)
Bugün size Seda ve Sena İle Kışa Merhaba etkinliği sponsorlarından blogger dostu Gratis'in bizlere yollamış olduğu paketten çıkan Bee Beauty el kreminden bahsedeceğim =)



Krem oldukça akışkan bir yapıya sahip. Fotoğraflarken elimden defalarca kez aktı :D
Akışkan kıvamı sayesinde rahatlıkla emiliyor.


Çok güzel bir vanilya kokusuna sahip. Vanilya sever biri olarak kokusuna bayıldım =)


Bence bu ürün kış aylarında kullanmak için yeterli değil. Kışın kuruyan eller için daha yağ bazlı el kremleri tercih edebilirsiniz.
Bu krem ilkbahar yaz aylarına çok yakışır mis gibi kokusuyla =)



Keşke içinde paraben olmasaymış =(

Uygun fiyatıyla sadece Gratis mağazalarından sahip olabilirsiniz ürüne ..

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

6 yorum:

  1. Bu kremi bende yeni kullanmaya başladım ve öncelikle kokusuna bayıldım buramburam vanilya kokuyor ben manikürden sonra kullanıyorum ellerimi yumuşacık yapıyor. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. İçeriği kötü,kokusu güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım,bende arayıştayım .El kuruluguna,birde tırnak kenarlarındakı kuruluga ıyı gelıyormu _?

    YanıtlaSil
  4. Nemlendirici etkisi biraz zayıf sanıyorum su bazlı oluşundan kaynaklı :)) Daha yoğun kremler nem açısından iyi olacaktır nivea gibi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi

Etiketler