Yaz Parfümleri 1 :The Body Shop Dreams Unlimited Sun Fresh EDT

Herkese merhabalar ve mutlu hafta sonları..
Yaz artık iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladı ..
Yaz denildiğinde benim aklıma gelen 3 şey;deniz,kum ve güneş..
Vee yaza en çok yakıştırdığım parfüm Dreams Unlimited Sun Fresh EDT.



Şişesi gerçekten içimi açıyor o kadar güzel bir renk geçişi yapmışlar ki harika görünüyor... Denizi anımsıyorum her baktığımda =)


Parfümün kokusu çok hafif. Tam bir yaz kokusu...

Sabahtan akşama kadar hafif hafif deniz esintileri kokusu alıyorum =))


İçeriğinde deniz tuzu esansı ,karpuz,mandalina, neroli ve süsen bulunmakta.

Misler gibi kokuyorr  =))




Aslında sınırlı sayıda üretilmiş bir ürün ben geçenlerde denk geldim indirimdeyken 30 TL ye almıştım sanıyorum..

Şimdilerde var mıdır bilemem ama yakalarsanız kesinlikle deneyin..
Deneyince alacağınıza garanti verebilirim =)
Bu güzel yaz kokusuna sahip olan var mı aramızda ? 

Bir daha ki posta kadar sevgiyle kalın :)
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Gerçekten tam bir yaz kokusu. Bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum. Şişeside çok tatlı. Güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten :)) teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  3. gerçekten sısesı cok hos gorunuyor emınım kokusu da oyledır

    YanıtlaSil
  4. Denizi olan yerde yaşayanlar bu kokuyu iyi bilirler öyle tarif edeyim =))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP