Ürün İncelemesi:Bioplante Facial Night Cream /Onarıcı Gece Kremi

Herkese selam =)

Geçtiğimiz ay Bioplante'den  bir paket almıştım.

Ürüne  geçmeden önce size biraz Bioplanteden bahsetmek istiyorum.

Bioplante ürünleri tamamen doğal ve organik ürünler, uluslararası kar amacı gütmeyen ve cidden alınması çok çok zor olan Natrue Sertifikasına sahip. Natrue, gerçek doğal kozmetik ürünlerin insanlara ulaşmasını amaç edinen ve oldukça yüksek standartlar belirleyen bir kuruluş. 

Avusturya Alplerinin zengin mineral içeren  saf suyu Bioplante ürünlerinin zengin içeriklerinin önemli bir parçası.

Ürün içeriklerinde GDO lu bitki özleri,PEG'ler,sentetik kokular,renklendiriciler,paraben,petrokimyasal maddeler kullanmıyorlar.

Hayvanlar üzerinde deney yapmayan,vegan olan firmanın ilk denemeye başladığım ürününü birlikte inceleyelim. =)


Bioplante Facial Night Cream  uyurken genç bir görünüm kazandırmayı yumuşak pürüzsüz taze bir his bırakırken,ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltmayı vaad ediyor.

İçeriğinde Q10 enzim,Hyaluronik asit,Isparta Gülü Özü,Organik Tatlı Badem Yağı,Organik Shea Yağı,Organik Dulavratotu Tohumu Yağı ve Buğday Tohumu Yağı mevcut.

Krem konsantre yapıda yani oldukça yoğun.Az bir miktarı bütün yüzünüzü nemlendirmek için yeterli oluyor. Bu da ürünün bereketli olduğunun sinyali =)

Ürün sentetik parfüm içermiyor ve kokusunu içeriğindeki tamamen doğal özlerden alıyor.O kadar hoş bir kokusu var ki sizi rahatsız etmek yerine mest ediyor bayıldım kokusuna =)

Nemlendirme yönü de gerçekten çok başarılı.Benim cildim hassas karma.
Karma ciltli olduğum için yanaklarım t bölgeme göre daha kuru. Yanaklarımı çok güzel nemlendirdi krem.

Hem doğal ve organik,hem konsantre hem de uygun fiyatlı ..

Artık daha doğal ,içerikli ürünlere yönelme kararı almıştım ki Bioplante ile tanışma imkanı buldum.
Gerek yediğimiz yiyecekler gerek kullandığımız kozmetikler açısından aslında içeriğe çok daha fazla önem vermemiz gereken bir çağda yaşar olduk maalesef.
Kullandığımız kozmetik ürünlerden kötü içerikli olanlar geri dönüşü olmayan  hastalıklara sebebiyet verebiliyor.Artık çok daha dikkatli olmak lazım diye düşünüyorum.
Gerçekten çok çok beğendiğim bir ürün oldu.
Bende gündüz kremi ve vücut kremi de var.Onları da yazacağım burada detaylarıyla.
Beni bu güzel markayla tanıştıran Burcu hanıma sonsuz teşekkürler.

Siz de markanın ürünleriyle tanışmak isterseniz anlaşmalı eczanelerden ya da buradan temin edebilirsiniz..


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ürünün içeriği dikkat çekici şekilde doğal, bende merak uyandırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok memnun kaldım ben :=) Çok da bereketli konsantre olduğu için =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP