Narciso Rodriguez Poudree/Alberto Sego Parfüm Deneyimim

 Herkese selam :)

Parfüm konusunda çok hassas olduğumu beni uzun zamandır takip eden takipçilerim bilirler.

Tercihim orjinal parfümlerden yanadır genellikle ama günümüz koşullarında artık bir parfüme astronomik rakamlar vermeye gönlüm el vermiyor.




Tam da bu noktada , açık parfüm konusunda alanında en iyilerden biri olan Alberto Sego ile tanıştım ve çok sevdiğim Narciso Rodriguez Poudree yi deneyimledim.






Alberto Sego nun esansları İsviçre'den temin ediliyor .


Yapay esans kullanmamaları diğer markalardan ayrılıp açık parfümde en iyi olmalarını sağlamış bence:))

Narciso Rodriguez Poudree temiz bir pudra kokusu.Gizemli ve çekici bir kokudur kendisi.





Şık bir kutuda, 50 ml olarak geliyor.

Notaları ;Kadifemsi Yasemin,Pudramsı Misk ve  Odunsu


Üst Notalarda; Beyaz Yasemin Yaprakları Bulgar Gülü

Kalp  Notası ;Pudralı Misk Özü

Dip Notalar ;Siyah ve Beyaz Sedir Ağacı,Vetiver 


İlk sıktığınızda oldukça yoğun olduğunu düşünebilirsiniz,bende ilk dakikalarda gül kokusu ağır basıyor ama parfüm biraz bekleyince asıl kokusu ortaya çıkıyor ve sizi kendine aşık ediyor;)




Kalıcılığı konusunda beni inanılmaz şaşırttı gerçekten.

Tek bir pıs sıkmama rağmen gün boyu tazeleme ihtiyacı duymadım ve ertesi gün bile üzerimde kokusunu hala alabildim.Bu yönüyle bende orjinalini aratmadı.

İnternet siteleri üzerinden ya da WhatsApp üzerinden sipariş verebiliyorsunuz.

Kargolamaları da gerçekten çok hızlı.

Artık gönül rahatlığıyla aklımda olan birkaç parfümü daha deneyebilirim markadan.

Eğer siz de  parfüm tutkunu iseniz ve orijinal parfümlere yüksek tutarlar ödemek istemiyorsanız kesinlikle şans verin.Tekli olarak 77 lira 4 lü set olarak 200 liraya satın alabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.

Seda

xoxo

  

 Daha çok iletişimde kalalım isterseniz ;

Sosyal Medya'da Ben ;





Yorumlar

  1. aklımda olsun , orjinal parfümlerin artık yanına yaklaşılmıyor çünkü, sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP